Skip the Rush - All Is Fit for Tonight (2005)

Label: Suburban

1. Elephant Song (3:20)
  2. Cacophony (3:11)
  3. The Anticipators (3:33)
  4. Sand in Our Eyes (4:48)
  5. No for an Answer (4:02)
  6. A Man Is His Job (4:08)
  7. Eye White (4:03)
  8. Get Involved (4:15)
  9. By the Book (2:37)
  10. Time to Steal (3:44)
  11. Chaperone (5:17)
  12. Girl (3:20)
avatar van Onderhond
Album en uitvoerder omgedraaid neem ik aan, of gaat het hier over een wel erg vreemd toeval ?

SelmaDuim
Het moet inderdaad andersom zijn
Ik ben heb de EP Chaperone al, waarop zes nummers staan die nu ook op hun officiele debut-album staan. De EP vind ik al erg goed, dus ik ben heel erg beniewd naar dit eerste echte volledige album.
Skip The Rush

Ink
Ik vind ze live erg ok, ben benieuwd naar de CD

SelmaDuim
Ze zijn op dit moment in de race voor een plaatsje op Parkpop in Den Haag. Alle Locals Only van Live XS van het afgelopen jaar doen hier aan mee en de zes bands met de meeste stemmen treden op op Parkpop. Hier kun je (na in te loggen) eventueel je stem uitbrengen op (onder andere) Skip The Rush.

Of op Joyfalds, ook een erg leuk bandje.

Skip the Rush vrijdag zien spelen. Zaaltje was vrijwel leeg, echt schandalig en onbegrijpelijk. Ze verdienen volle zalen. Ik kende ze niet, maar het is echt een super bandje, die komen er wel!

avatar van starbright boy
Als winnaar van een MTV wedstrijd staat Skip the Rush op het Fields of Rock festival in Nijmegen.

SelmaDuim
Sand In Your Eyes is toch wel mijn hoogtepunt van dit album. Een erg mooi, gevoelig liedje. Prachtige opbouw.

Ik vind de Elephant Song erg goed!
Erg pakkend ook.

SelmaDuim
Het wordt tijd ze weer eens live te zien, ook erg fijn altijd.

SelmaDuim
Voor alle mensen die morgen in Nijmegen verblijven.

Skip the Rush treedt op tijdens Oranjepop om 17:50 op de Waalkade.

Komt dat zien!

avatar van Ali Chemicali
10 Juni staan ze op bekensteinpop en daar ben ik natuurlijk. Ze stuiten af. Ik vind het tot nu toe buitengewoon goed klinken (ik heb wat geluisterd)

Vind ze niet echt bijzonder..Wel oke, zeker niet speciaal..

Kaik schreef:
Vind ze niet echt bijzonder..Wel oke, zeker niet speciaal..

Ga trouwens mijn mening ff bij stellen, ik hoop dat ze het niet lezen..

Ik vind dit een hele vervelende, neppe band.. Niet dat ze geen kwaliteit leveren, maar de aandacht die ze krijgen, is onverdiend, heel onverdiend.. Ze zijn echt minder goed, dan dat ze zich voor doen.. Misschien dat hier de meningen over verschillen, en dat ik details over het hoofd zie, maar dit is voor mij echt dubbel 0*

avatar van starbright boy
Kaik schreef:

Welke aandacht? Er is nauwelijks aandacht voor ze.