Beef - Last Rudy Standing (2005)

Alternatieve titel: Last Rudy Stan D1ng

Reggae
Label: [PIAS]

1. Run for Cover (3:45)
  2. Tick & Talk (3:30)
  3. Dopa Mean Machine (4:05)
  4. Last Rudy Stand1ng (2:59)
  5. Cash in the Money (4:15)
  6. Station to Station (4:58)
  7. It Doesn't Matter (3:48)
  8. Run da Dance (4:02)
  9. The Art of Peace / 'O'Sensei (3:41)
  10. Troubled Before (4:01)
  11. Burkina All Stars (4:05)
  12. I'm a Believer (2:53)
  13. High Rollah (3:53)
Hou vooral veel van rock muziek, maar dit is erg leuk vooral de afwisselingen in hun nummers wat zelf soms een beetje rock bevat. Cashing the money is voor mij op dit moment een erg goed nummer.

Weet nog niet of ik hem ga kopen, maar als jullie nog commentaar hebben op de cd vind ik het leuk om te lezen!

Na het zien van Beef op Pinkpop was ik best benieuwd naar ander werk van dit groepje blanke Bob Marley's. Zag toevallig deze vandaag staan, dus heb hem maar meegenomen.
Net als bij Bob Merley zelf; uitmermate relaxte muziek om lekker bij te 'chillen'.

avatar van HiLL
Vind die stem niet te pruimen van die zanger...verder wel lekkere muziek ben alleen niet gek van reggae.

En dat terwijl de zanger nu juist dé perfect stem voor reggae heeft.

Heel erg leuk, idd zeer relax om bij te chillen

avatar van wondzero
dit is echt een geweldige cd
dit is chill muziek

Leuk plaatje, ik kan eigenlijk helemaal niet tegen regeee, maar door het gebruik van andere invloeden op deze plaat is het voor mij wel mogelijk om de plaats tot het einde vol te houden.. Ik vind de singerd wel leuk bij de plaat passen. Beste nummer: High Rollah. 3-tje.

avatar van P.O.W.
Non-hiphop cd van het jaar voor mij, echt supervet. 4,5*

avatar van Reijersen
Toch wel het minste van de drie albums van Beef. Het komt mij allemaal een beetje goedkoop en vooral te gemakkelijk over. Jammer, want ze waren toch best leuk bezig.

Joy
leuke band wel, maar idd, na 3 4 platen ken je het wel, het blijft lekker klinken maar het verrassende is er al lang af

zal live wel weer feest zijn

avatar van Ludo
minst reggae-achtige plaat van Beef, waar de minst reggae-nummers ook het best zijn. (Het fraaie Art of Peace bijvoorbeeld). Voor mijn gevoel de plaat waarop Pieter het beste zingt. Anderzijds eens met de bovenstaande posters die over enige gemakzucht spreken, sommige songs zijn een beetje belegen (idem dito voor de teksten).