Mac Miller - Best Day Ever (2011)

Label: Rostrum

1. Best Day Ever (Intro) (2:39)
  2. Get Up! (2:38)
  3. Donald Trump (2:45)
  4. Oy Vey (3:28)
  5. I'll Be There (3:12)

met Phonte

6. Wear My Hat (4:01)
  7. Wake Up (3:55)
  8. All Around the World (3:42)
  9. Down the Rabbit Hole (3:13)
  10. In the Air (2:54)
  11. Play Ya Cards Right (2:19)
  12. She Said (2:47)
  13. Life Ain't Easy (2:38)
  14. Snooze (2:50)
  15. Keep Floatin' (4:13)

met Wiz Khalifa

16. BDE * (4:13)
avatar van Robbie Keane
2 Jaar geleden luisterde ik naar een track van Mac Miller over Summer Love van Timberlake, toen was hij 17 ofzo, nu 19 en zijn eerste(?) officiële mixtape is er, fantastische beats, onder andere een van Just Blaze en Mac Miller is erg gegroeid in zijn raps.
Ongelofelijk goede flow en slimme teksten met hier en daar een feel goed catchy refreintje, gast optredens zijn ook niet de minste.

avatar van CocoVink
''In 2009, he released his mixtape The High Life as well as his own preview album, The Jukebox,
which is the predecessor to his upcoming Class Clown album.''
Ook is er vorig jaar een mixtape uitgekomen, K.I.D.S. Je kan hem downloaden op DatPiff.com of van zijn MySpace, aanrader

avatar van faguar
Ja, K.I.D.S. is ook een erg goeie mixtape
waarom staat die nog niet op MuMe?

avatar van faguar
Mac miller is een combinatie van Cudi en Wiz. Lekkere beats, catchy refreintjes en goeie flow.

avatar van Kid
Kid
Ik vind het totaal niet op Kid Cudi lijken. De vergelijking met Wiz snap ik ergens nog wel, maar ook die gaat slechts voor een klein geldeelte op.

Een matige mixtape van een matige rapper. Beats zijn over het algemeen wel te digge, maar zijn niet super. Na een paar nummers heb je het allemaal wel gehoord. Matige teksten die veel nummers precies hetzelfde zijn. Slechts een aantal uitschieters Donald Trump, I'll Be There, en ook Keep Floatin kan me wel bekoren, alleen vind ik Miller zijn stem wel erg geforceerd 'relaxed' overkomen. Kortom, ik snap de hype om deze gast niet helemaal.

avatar van faguar
De relaxte flow in de refreintjes doen me juist denken aan Cudi, de verses lijken redelijk op de flow van Wiz. Er staan een paar slechte tracks op als Keep Floatin, Oy Vey en Play ya card right. De rest vind ik van redelijk hoog niveau, vooral: I'll Be there, In the air en de Bonustrack BDE (remix van het intro).

avatar van Rhythm & Poetry
Overwegend matig.

avatar van Robbie Keane
De eerste 3 nummers zijn echt classic, zijn album word echt een om naar uit te kijken met Pete ROck en Premo o.a..

avatar van He$$el_01
Donald Trump is echt een bazentrack.

avatar van Robbie Keane
Ja die energie in die track is geniaal!

avatar van He$$el_01
Klopt, ik krijg gewoon zin om die 'dansjes' in de clip na te doen als ik naar dat nummer luister.

bennerd
Robbie Keane schreef:
Ja die energie in die track is geniaal!

Co-sign. Die track maakt me zelfs vrolijk als ik voor de kassa in een lange rij vol oude oma's aan het aanschuiven ben.

avatar van clareyboy
Toen dit uitkwam vond ik het vrij goede mixtape, nu vind ik het vrij slecht eigenlijk.

avatar van Gloeilamp
He$$el_01 schreef:
Donald Trump is echt een bazentrack.