Nostalgia 77 - The Sleepwalking Society (2011)

Soul / Jazz
Label: Tru Thoughts

1. Sleepwalker (3:47)

2. Beautiful Lie (4:05)

3. Simmerdown (3:28)

4. Golden Morning (2:12)

met Josa Peit

5. When Love Is Strange (3:04)
  6. Blue Shadow (3:04)

7. Mockingbird (4:57)

8. Cherry (4:07)

9. Hush (8:46)
  10. Beautiful Lie [Live] * (4:06)

Rene1979
Dit album is echt zalig... Goeie zangeres en meer dan heerijke producties van Nostalgia!

avatar van Rhythm & Poetry
Goede plaat met als enige nadeel dat het wel erg sterk doet denken aan de eerdere samenwerking tussen Bonobo en Andreya Triana. Nou ja, nadeel, die plaat was ook wel erg sterk, dus dat twee andere artiesten een vergelijkbare plaat maken is nu ook weer niet zo heel erg. Overigens zijn er ook wel degelijk verschillen aan te wijzen, zo is deze cd meer op de jazz geörienteerd - waar Andreya Triana's werk toch meer naar de soulkant gaat. Dit is een zeer fijne plaat geworden, met dank aan een goede chemie tussen Nostalgia 77 en Josa Peit. Lekker sfeervol.

avatar van thgryda
Tot nog toe enkel simmerdown beluisterd, klonk erg goed, lijkt idd erg op andreya triana over bonobo producties

avatar van thgryda
Fijne plaat dit, zoals r&p zei het lijkt wel wat op andreya triana bij vlagen. Maar je kan als artiest maar beter op iets geniaal lijken en zelf nog uitstekende kwaliteit leveren dan wel origineel zijn en nietszeggende muziek uitbrengen... Aangename muziek, het geheel klopt gewoon.

avatar van Silky & Smooth
Fijne jazzy plaat. De samenwerking tussen Nostalgia en Josa Peit. Josa Peit komt als een sterke zangeres naar voren die, samen met de dromerige producties, de luisteraar laat wegdromen. Heerlijk!

avatar van principal2000
Silky & Smooth schreef:

Ik kan me sterk vinden in deze omschrijving. Mijn score valt iets lager uit, want dit is voor mij echt mood music. Ik kan en wil hier niet altijd naar luisteren. Maar mits opgezet in de goede bui, is het een prima album.