Dennis Coffey - Dennis Coffey (2011)

Funk / Soul
Label: Strut

1. 7th Galaxy (3:53)
  2. Don't Knock My Love (2:16)

met Fanny Franklin

3. All Your Goodies Are Gone (3:40)

met Mayer Hawthorne

4. I Bet You (5:26)

met Mick Collins en Rachel Nagy

5. Miss Millie (3:15)

met Kings Go Forth

6. Somebody's Been Sleeping (3:54)

met Lisa Kekaula

7. Plutonius (2:09)
  8. Knockabout (4:00)
  9. Only Good for Conversation (2:28)

met Paolo Nutini

10. Space Traveller (4:18)
  11. Don't Knock My Love (Part 2) (3:19)
avatar van niels94
7th Galaxy is een bijzonder fijn nummer, ken verder helemaal niks van deze man (zie dat hij al een flink tijdje aanwezig is) maar ga dit album denk ik maar eens beluisteren, ben benieuwd!

kkriz
Maar dit is fantastisch! Kende de goede man ook niet en ben niet eens zo'n Motown-fan, maar dit klinkt echt zeeeeeeeeeer prettig

avatar van niels94
Jammer dat dit zo weinig aandacht krijgt, eigenlijk. Zoals hierboven al wordt gezegd gewoon zeer prettige muziek die het zeker goed gaat doen in de zomer. Heerlijke funky instrumentale nummers waar nog eens een dosis soul overheen wordt gegooid in de tracks met vocalen (met de featurings dus). Muziek die zeer makkelijk wegluistert en goed in elkaar zit en gewoon erg lekker is, ik krijg zowat zin om te dansen. Zeker 4* waard.

avatar van Poeha
Nou ik heb net kennis gemaakt met het nummer Don't Knock My Love met Fanny Franklin. Wat een ontdekking. Hier moet ik snel werk van gaan maken. Hopelijk is de rest ook van hetzelfde niveau.