Trademark da Skydiver - Super Villain Issue #3: Reign Supreme (2010)

geen stemmen

met Smoke DZA en Terri Walker

6. In Orbit (2:43)
  7. Necessities (2:46)

met Da$h

8. Everywhere I Go (4:25)

met Jon Mercure, Nesby Phips en Terri Walker

12. S.A.S. (3:12)

met Terri Walker

13. The End (1:11)
avatar van Junkie XXL
Ik heb dit album geluisterd omdat het een goede vriend van Curren$y was. Ik had Pilot Talk I en II geluisterd van Curren$y dus ik dacht van laat ik deze gast ook maar ff proberen. Zijn stem is behoorlijk monotoon maar toch heel vet. Zijn stem deed me wel een beetje denken aan Lil B maar die gast is echt belachelijk slecht. De beats zijn goed en passen wel leuk bij Trademark. Een hele aardige mixtape.

avatar van Junkie XXL
Junkie XXL schreef:

De stem van Lil B is voor mij toch wat beter geworden door zijn laatste LP en zijn laatste mixtape.