Madness - Our House (2002)

Alternatieve titel: The Original Songs

Ska
Label: Virgin

1. House of Fun (2:51)
  2. Our House (3:23)
  3. Simple Equation (4:01)
  4. My Girl (2:47)
  5. Baggy Trousers (2:47)
  6. Prospects (4:14)
  7. Embarressment (3:11)
  8. Driving in My Car (3:19)
  9. Grey Day (3:40)
  10. Shut Up (2:52)
  11. The Return of the los Palmas 7 (2:35)
  12. The Sun and the Rain (3:32)
  13. Tomorrow's Just Another Day (3:11)
  14. Night Boat to Cairo (3:32)
  15. Wings of a Dove (3:01)
  16. One Better Day (4:08)
  17. Rise and Fall (3:18)
  18. Sarah's Song (3:46)
  19. White Heat (3:48)
  20. Michael Caine (3:40)
  21. It Must Be Love [2002 Mix] (3:25)
avatar van Hans Brouwer
Deze cd onlangs aangeschaft. Heb altijd een zwak gehad voor deze Britse Ska groep. Cd is van uitzonderlijk goede kwaliteit en echt alle hits staan erop. Een aanrader dus!

avatar van Hans Brouwer
Op deze mooie zondagochtend zit ik nu achter mijn computer, koptelefoon op mijn hoofd (vrouw en kinderen liggen immers nog te slapen) en ik heb deze cd van Madness aanstaan. Wat ik op 15 februari ook al schreef, wat een lekkere cd. Hele goede kwaliteit en lekkere vrolijke muziek.
Met dat al dat geneuzel van gisteren (de uit de hand gelopen discussie omtrent PSV) en nog een zware dag voor de boeg (het kampioenschap van PSV) kan ik nu wel een beetje vrolijke muziek gebruiken. Ja en daar is Madness voor. Fris, vrolijk en opgewekt.

Prettige zondag U allen, geniet van deze mooie dag, Hans

avatar van Edski
Op zo'n verzamelaar mag One step beyond toch nimmer ontbreken? Of ben ik nou gek?

Het één sluit het ander niet per definitie uit natuurlijk.
Maar One Step Beyond hoort er op te staan. Dat wel.

avatar van Edski
rayman schreef:
Het één sluit het ander niet per definitie uit natuurlijk.

Hmm... ook weer waar.

Edski schreef:
Nee, je bent niet gek. Hoewel "Our House (2002)" een meer dan prettige Madness verzamelaar is, mis ik "One step beyond", de eerste hitsingle van Madness in Nederland?, ook op "Our House (2002)". Zo zie je maar: een verzamelalbum is zelden of nooit compleet . Bij welk verzamelalbum heb ik dat onlangs eerder geroepen... .