Guus Meeuwis - Armen Open (2011)

Label: Universal

1. Armen Open (3:45)
  2. Dit Lied (3:36)
  3. Als Ze Danst (4:05)
  4. Jou Gelukkig Zien (4:08)
  5. Tot Ik Er Ben (3:21)
  6. Laat het Maar Stromen (3:20)
  7. Hoe Ik Lopen Moet (3:35)
  8. Nergens Zonder Jou (4:09)
  9. Vanaf Hier (3:53)
  10. Simpelweg Gelukkig Zijn (3:30)
  11. Gevallen of Gevlogen (3:15)
  12. Goed (2:56)
  13. Zo Moeilijk Is het Niet (4:12)
  14. Dit Lied [Live at the Waterhole Amsterdam] * (4:07)
  15. Nergens Zonder Jou [Live at the Waterhole Amsterdam] * (4:42)
  16. Simpelweg Gelukkig Zijn [Live at the Waterhole Amsterdam] * (3:31)
  17. Zo Moelijk Is het Niet [Live at the Waterhole Amsterdam] * (4:46)
avatar van Madjack71
Een heel album van Guus is toch wel wat veel van het goede. Het best klinkt Meeuwis toch op de up-tempo nummers. De rustige ingetogen nummers komen bij mij toch wat gemaakt over. Daarnaast is Guus toch wel een beperkte zanger, wat vooral duidelijk wordt als hij 'gevoelig' probeert over te komen.

MindRuler
Er is zo te zien heel veel nagedacht over de songtitels. [/sarcasm-modus]

avatar van MJ_DA_MAN
Rudi S schreef:
Ach Guus moet je live zien
Onlangs gedaan tijdens de Zomeravondfeesten in V-Town?

avatar van Rudi S
4 Juli, denk ik zo.

Guus onlangs live gezien op een Philips feestje , gewoon een erg leuk optreden van een uur.
Wij hebben ons prima vermaakt, die jongen zit prima in elkaar hoor.

Armen open vind ik echt een zwaar irritant lied.. pfff..

Ik ben geen Meeuwis hater, zou zijn muziek ook niet kopen, maar op zijn tijd is het wel grappig om een keertje te horen.. (toen PSV nog wel eens kampioen werd bijvoorbeeld) maar dat nummer is zo waanzinnig slecht.. echt te treurig voor woorden......

avatar van Metalhead99
Het album heeft iets teveel last van herhaling, waardoor het me niet tot het einde wist te boeien, maar heel erg slecht is het nou ook weer niet. Naar mijn mening goed genoeg voor 2.5*.

Ted Kerkjes
''Armen Open'' heet het album... staat-ie daar met z`n armen over elkaar... tsss....

@Ted Kerkjes:
Vind je niet dat Guus Meeuwis op Bob Fosko lijkt?

Hahaha...

Nou, ja... qua stem wèl

Ted Kerkjes
Weet je trouwens wie pas op Bob Fosko lijkt? Pietje Precies! Die lijkt pas op Bob Fosko!

avatar van rolandobabel
op spotify gecheckt, ik hoopte dat hij meer een geluid a la mumfor and sons tim knol zou hebben, zoals hij aangaf te wensen in DWDD. Maar natuurlijk wordt dat een slappe mengelmoes, met enkel een banjo hier of daar. Maar net toen ik de moed opgaf met de middle of the road rocknummers kwamen daar toch een paar mooie luisterliedjes aan het eind voorbij. Het zijn er enkel twee, maar toch beter dan ik verwacht had (die nummers dan)

avatar van Jumpjet
Is het een typisch Nederlands(-talig) verschijnsel dat een 'artiest' met zo weinig talent, zo veel succes heeft?