Dotan - Dream Parade (2011)

Label: EMI

1. Feel (1:45)
  2. Where We Belong (3:53)
  3. This Town (4:29)
  4. Secret Faces (3:54)
  5. All That I Can Be (3:21)
  6. Shine On (3:59)
  7. Illusion (3:54)
  8. Day Dreamer (3:10)
  9. Tell a Lie (4:03)
  10. Heart of Stone (3:19)
  11. Hopes and Dreams (3:56)
avatar van hoi123
En dit is dus mijn stiefbroer.

Kan niet wachten tot dit album, heb net de preview gehoord op Youtube en klinkt zo fantastisch!!

avatar van Arrie
hoi123 schreef:
En dit is dus mijn stiefbroer.

Zijn er nog Neutral Milk Hotel-invloeden te vinden op dit album, omdat Dotan ook wel eens naar de muziek van zijn favoriete stiefbroertje heeft geluisterd?

Wat vind je er zelf van, Roeland? Ben ik wel benieuwd naar.

avatar van hoi123
Haha, jammer genoeg geen Neutral Milk Hotel-invloeden, nee.

Ik moet heel eerlijk ook bekennen dat ik alleen This Town nog ken en dat is natuurlijk een erg goed popnummer. Ik ben uiteraard wel benieuwd naar de rest.

avatar van KKOPPI
Robbie Williams komt in mij op bij 'This Town'. Zeg dat hem maar hoi123

avatar van Wallie1985
Al verkrijgbaar via Itunes! Maar ik wacht nog even op de CD.

avatar van Gloeilamp
Ik ken zelf alleen nog maar 'This Town', wat een erg leuk popnummertje is.
Snel maar eens beluisteren!

avatar van Cherubini
Gezien op Dauwpop. This Town maakte nieuwsgierig. Voorlopig conclusie; hij ziet er goed uit (maar als hetero man kan ik daar verder niets mee), zijn muziek is van alles en nog wat (dus uiteindelijk niets) en hij zingt vals. Als excuus, het was nog vroeg in de morgen,

Niks mis met radiovriendelijke pop van het soort zoals Dotan hier laat horen. Er valt weinig slechts over te melden (dat het wat gelikt is heb ik al genoeg gelezen op diverse sites) en complete euforie kan ook achterwege blijven want daarvoor horen we echt helemaal niks nieuws en is het allemaal erg braaf tussen de lijntjes. Precies de juiste cd die ik hier thuis heel makkelijk op kan zetten en die nog aanslaat ook
Binnenkort maar eens kijken wat hij er live van maakt en wie weet is dat een aangename verrassing.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Nepbericht + reacties verwijderd.

Discussies rond nieuws over Dotan kan op de artiestenpagina.

RichardKoning
Hier stonden behoorlijk wat kinderachtige trollreacties inderdaad. Gewoon een degelijk dito album.

*2,5