Stimming - Liquorice (2011)

1 stem

Duitsland
Electronic
Label: Diynamic

1. Cold Water (3:35)
  2. My Lonesome Drumset (2:12)
  3. Trashcan (3:34)
  4. Cooking Coffee (2:20)
  5. On a Grey Day (3:30)
  6. January, Second (3:43)
  7. Marble Run (3:11)
  8. No Strings Attached (2:58)
  9. Black Caramel (3:53)
  10. Don’t Touch This (4:07)
  11. Time to Leave (4:48)
  12. Me Against the Bitch (0:57)
  13. The Train (3:29)
avatar van Visnet
Precies op tijd voor een prachtige lentedag op de heide! Boxjes mee, deze gaan we uitpluizen.. Reflections was voor mij de strandplaat van 2010, dus de verwachtingen liggen hoog. Daarbij waren de ep's die in de tussentijd zijn uitgekomen, stuk voor stuk van niveau.. Picknickmand met Corona's en Stimming, ben er klaar voor!

avatar van Goodfella
Niet bepaald een strandplaat, dit

tuktak
ghehe daar zit je dan, in je zwembroek, met je corona's naar intrinsieke wazige elektronica te luisteren een flinke verandering met stimmings vorige hippe techhouseplaatje, maar goed is het sowieso!

avatar van Visnet
Hahah tja, ik kan alleen maar zeggen een aangename verrassing! Bepaald niet wat ik had verwacht, en zomer is niet het seizoen waar ik het mee zou labelen.. Om mijn metgezellen tevreden te houden heb ik dan maar iets luchtigers opgezet, maar deze gaat nog wel aandacht krijgen.