The Tragically Hip - The Tragically Hip (1987)

Canada
Label: MCA

1. Small Town Bringdown (3:01)
  2. Last American Exit (3:51)
  3. Killing Time (4:53)
  4. Evelyn (2:24)
  5. Cemetary Sideroad (3:17)
  6. I'm a Werewolf, Baby (3:23)
  7. Highway Girl (3:31)
  8. All Canadian Surf Club (2:49)
avatar van c-moon
Knap debuut van deze Canadese formatie rondom Gordon Downie... Sterkere albums zouden volgen!

avatar van Bighead
Lekkere nummers.
Niet gecompliceerd.

Zeker het aanhoren waard.

avatar van Glurp
Dit is toch een EP en geen normale cd??

Bron Wiki

beaster1256
dit zou één van de allerbeste rockgroepen ter wereld worden, hier tonen ze dat ze wat in hun mars hebben , goed albumpje

avatar van Twinpeaks
Lekker debuut van deze Canadezen,waarin de eerste 2 nummers direct knallen.De rest is zeker niet subliem,maar dat zouden ze ws bewaren voor hun opvolgende albums.

inzekerezin
Ik vind niet dat je hier al kunt horen hoe groot de band zou gaan worden. De nummers zijn aardig, maar komen hier niet helemaal over. 'Highway Girl' werd live wel omgebouwd tot een spektakel, dat moet gezegd worden. Maar het verschil met de tweede plaat is dag en nacht.