GusGus - Arabian Horse (2011)

IJsland

5. Within You (5:38)
  6. Arabian Horse (6:03)
  7. Magnified Love (4:54)
  8. Changes Come (7:33)
  9. When Your Lover's Gone (5:24)
  10. Benched (8:20)
  11. Magnified Love [President Bongo Instrumental Mix] * (10:12)
ik ben echt heel benieuwd naar deze plaat!

Nu op de Luisterpaal! Klinkt vooralsnog behoorlijk fijn.

Ook zonet beluisterd op Luisterpaal. Klinkt inderdaad dik in orde!

beatcluster
Net gedownload, ben hem nu aan het beluisteren en voorlopig klinkt het wel goed eigenlijk

avatar van Urbanoetang
Lekkere plaat weer van Gus Gus waar niets op af valt te dingen. Precies wat je van Gus Gus verwacht; een leuke mix tussen minimal, triphop en soul die makkelijk wegluistert. Zelf hoor ik dit soort muziek liever zonder vocalen, maar er zijn ongetwijfeld mensen waar dit niet voor opgaat. Benched en Changes Come zijn hier dan ook favoriet.

Wat is dit toch eigenlijk een heerlijk album. Waarom ik dit vorig jaar een beetje links heb laten liggen weet ik nog steeds niet. Wel gehoord maar er verder niet zo veel meer mee gedaan.
Gelukkig hoef je je niet aan jaartallen te houden en mogen albums best in de herkansing.
Met succes.

Heerlijk!

avatar van Glorious
Dit album is echt zeker een heerlijk album, ja. Luistert heerlijk weg, en de kwaliteit is over het algemeen heel prima

avatar van pureshores
deze gisteren opgepikt in de rampsales van HMV, heel gevarieerd album met een tempo lager en moody tracks waarbij veel gefrobeld wordt, zo wordt bij Selfoss op het eind de trekharmonica van stal gehaald die een eind aan het nummer breit.
Moet nog een paar keer luisteren maar Changes come is al blijven hangen

Had deze plaat links laten liggen nadat ik 24/7 een flinke teleurstelling vond, maar dat blijkt onterecht. De zang in Within You gaat even wat over de top en is daardoor een heikel puntje, maar dat mag de pret niet drukken. Lekkere plaat!

Dat dit album al weer 7 jaar oud is

Als voorbereiding op het Melkweg concert weer eens gedraaid. Ik blijf het een heerlijk album vinden (denk wel mijn favoriete van ze).