Atmosphere - Storybook Vol. One (2011)

Alternatieve titel: Fifth Element Presents: Storybook Vol. One

20. Body Pillow
  21. Hair
  22. Scalp
Rene1979
Dit is de gratis cd die je bij The Family Sign krijgt. Wordt waarschijnlijk weer een zeer exclusief ding zoals al de gratis dingen van Rhymesayers.

Sqritz
Wat een heerlijke nummers hier op..

avatar van Modder-Eter
Ik ga hem ook mooi in de sleeve laten. Collectors Itempje. 3)

avatar van jordkaka
Krijg je hem alleen bij de pre-order?

Rene1979
Ja je krijgt hem alleen bij de pre-order. Hij is nu dus ook niet meer te koop/te krijgen. Dit zijn van die dingetjes die over 3 a 4 jaar geld waard zijn.. Ondanks het feit dat er eerder uitgebracht meteriaal op staat.

avatar van thgryda
Gelijk hebben ze, fans die de moeite nemen om te pre-orderen en altijd trouw de albums kopen mogen zo nu en dan gerust een exclusief cadeautje daarvoor krijgen

avatar van Rhythm & Poetry
Lekkere verzamelaar, de juiste nummers zijn gekozen en staan in een goede volgorde. Aangezien het 'maar/slechts' een verzamelaar is geef ik het niet meer dan vier sterren. Is ook niet nodig. Dit Storybook onderstreept gewoon de kwaliteit van Atmosphere.

avatar van He$$el_01
Like Today is echt een geniaal nummer.

Rene1979
Met dezelfde motivatie als Rob geef ik dit een 4.5. Gewoon een perfecte verzamelaar.

avatar van thgryda
Goddamn ik vind deze alleen in 1 file, spijtig, of is het sowieso 1 lange mix ofzo ?

Rene1979
Nee het zijn losse nummers op de cd.

avatar van thgryda
Ik heb em ondertussen gevonden, wie ript er nu een geheel album in 1 file, rare jongens die Amerikanen. Nu goed ik ken de meeste nummers dus wel al maar toch... Ok interessant om eens te horen hoe ze oudere nummers met nummers als americareful van de EP van vorig jaar weten te mixen. En stiekem ook benieuwd naar die nieuwe nummers

edit: voor mij sowieso een handvol nieuwe nummers omdat ik van de sad clown eps bijna niks had beluisterd...

avatar van -marco-
Bar Food & By your side zijn allebei eerder unreleashed. Vind Bar Food net ff wat better, maar beide aangename atmosphere tracks!

Body Pillow is een van de beste atmosphere tracks imo, eerder alleen op SCBD2!!!

Lekkere verzamelaar dit, idd goed uitgekozen tracks

avatar van thgryda
Ik vind ze vooral goed aan elkaar gemixed en ja painting, always coming back home to you en mothers day horen voor mij toch bij de beste nummers van atmosphere. En voor iemand als ik die maar een 5 a 6 tal EPs heeft gechecked naast alle albums, toch aardig wat tracks die ik nog niet kende.

Rene1979 schreef:

Dat valt bij deze denk ik wel mee. Er zijn er hier zeker 4200 van gedrukt las ik.

Vooruit dan maar.

-marco- schreef:
Bar Food & By your side zijn allebei eerder unreleashed.

Beetje raar om daar dan Storybook Vol. 1 Exclusive bij te zetten. Maarja maakt voor mij verder niet uit want die nummers kon ik toch niet.

avatar van Harderwiek
Bij veel sites heb je nog steeds pre-orders waar staat dat the family sign pas 5 mei uit komt. Zou je deze daar dan nog steeds bij krijgen?

MAS
Ik denk het niet omdat er op de cover staat Fifth Element Presents. Plus Marco zei dat de pre-order waar je deze bij kreeg maar t/m 6 april was.

avatar van Harderwiek
thanks!

Moet hem sowieso toch nog bestellen, dus zien wel of die erbij zit. Denk het inderdaad niet!

MAS
Weet iemand welk nummer er na Scalp komt? Als Scalp is afgelopen begint er namelijk weer een nieuw nummer.

Rene1979
Nee deze kreeg je alleen bij pre-orders via Fifth zelf en niet bij andere zaken. Fifth is de winkel vn het Rhymesayers label. Dus de cd zal niet meer geleverd worden.

avatar van Silky & Smooth
Fantastische verzamelaar! Erg leuk om alle 'verhaaltjes' op een CD te plaatsen. En hoewel er in elk nummer bijna wel een verhaal schuil gaat hebben ze toch alleen maar goede nummers uitgekozen. Een deel is bekend bij mij, een deel onbekend. Denk dat ik binnenkort toch maar weer eens terug in de tijd ga bij Atmosphere!

MAS schreef:

Ligt het aan mij of hoor ik daar ook meer mensen dan Slug?

avatar van Osiris Apis
Van de week eindelijk de pre-order ontvangen. Goede verzamelaar. Leuk dat er een aantal nieuwe nummers en nummers van de EP's op staan. Die had ik namelijk niet op cd.

MAS schreef:
Silky & Smooth schreef:
Ligt het aan mij of hoor ik daar ook meer mensen dan Slug?

Dat is een nummer van De La Soul - Millie Pulled a Pistol on Santa. Staat op dit album: De La Soul - De La Soul Is Dead (1991) Daarna komt nog de versie van Atmosphere - Millie Fell Off the Fire Escape. Die staat op deze EP: Atmosphere - Leak at Will (2009)

MAS
Oke bedankt! Had ik op zich kunnen weten ik ken zowel dat album als die EP.