Beatsofreen - Future Memories (2011)

Label: 88 Till Infinity

12. Onehundred (1:23)
  13. In Jou (2:28)
  14. Gratitude (2:43)
avatar van Rhythm & Poetry
Goede, toch niet al te bijzondere instrumentale tape. Deze man, Beatsofreen, doet me inderdaad denken aan Dilla. Dat niveau haalt hij echter nog lang niet, hoeft ook niet gezien het hier een jonge producer betreft en het talent dus zeker aanwezig is. Future Memories is een vermakelijk tussendoortje, nothing more nothing less.

avatar van LarsHiphop
Ik ben hier erg benieuwd naar na de positieve recensie op hiphopleeft te hebben gelezen.

avatar van thomzi50
Vermakelijke tape

avatar van FlyLo
Cover doet me nogal denken aan Flying Lotus - Reset (2007). En de muziek eigenlijk ook.

avatar van PJC
PJC
hou deze man in de gaten! Romani...epic

avatar van Silky & Smooth
Leuk album, maar nog niet spectaculair. Potentie heeft hij zeker, maar het blijft hier nog wat te tam. Het is een soort wegdroom-muziek, waarbij je makkelijk afdwaalt. De muziek houdt mij nog niet echt vast, hoewel sommige nummer wel lekker zijn. Toch ga ik hem zeker in de gaten houden! 3,5*'je

avatar van LarsHiphop
Het klinkt allemaal wel leuk en zijn producer talent vind ik overduidelijk maar dit is natuurlijk een minimaal iets met een klein half uur aan beats. Slechts 4 van de beats komen boven de 2 minuten uit en dat vind ik best jammer.

avatar van Lejonvantielen
Heel dope instrumentaal album!
De dynamiek is erg sterk.
Hoop meer van deze man in de toekomst te horen!