Brian Eno - Drums Between the Bells (2011)

Electronic

5. Seedpods
  6. The Real
  7. The Airman
  8. Fierce Aisles of Light
  9. As If Your Eyes Were Partly Closed as If You Honed the Swirl Within Them and Offered Me ... the World
  10. A Title
  29. As If Your Eyes *
  30. Monomedia *
  31. Crows *
avatar van FlyLo
Glitch is al te beluisteren. Zou een goede track geweest kunnen zijn zonder die irritante vocalen.

tuktak
ik vind dat juist wel iets toevoegends.
maar niet getreurd, dit wordt een dubbelalbum waarbij cd2 gelijk is aan cd1, maar dan zonder de vocalen.

avatar van hawkins
Doet me nogal denken aan: Magnus - Summer's Here.

Wow, ik ben wel onder de indruk van 'Glitch' eigenlijk. Mooie track.
Ik volg Brian Eno al een tijdje niet meer, maar ik ben wel benieuwd naar de rest van dit album.

1,5
Hier ben ik toch wel benieuwd naar, zijn albums tot midden jaren 80 ken ik wel, daarna niks meer beluisterd, maar de voorganger wel, eigenlijk alleen maar omdat hij onder het Warp label staat, 1 van mijn favoriete labels. De voorganger was super dus ik ben benieuwd en het is mooi te zien dat Eno nog zo actief is

1,5
Hij is alweer te vinden op het net, maar dit album is niet wat ik had gehoopt dat het zou zijn. Waar de instrumentatie bij vlagen erg mooi is, worden ze op vrijwel elk nummer verpest door de irritante pratende vocalen. Leuk voor 1 á 3 nummers, maar niet voor een heel album. Als dan na verloop van de tijd de muziek zelf gaat vervelen geeft het een vervelende nasmaak. Het had meer kunnen zijn, misschien dat mensen het wel mooi gaan vinden, echter heb ik er niks mee. jammer

avatar van Goodfella
Er is ook een variant zonder vocalen!

1,5
Die had ik ook al beluisterd, ik houd er wel rekening mee dat het dan niet de oorspronkelijk variant was Echter kan ik ook niet zeggen dat ik de instrumentaties heel erg interessant vind.

tuktak
pratende vocalen, instrumentaties...jaja...
gewoon alweer een fijne plaat van eno, toch binnen de kaders weer heel anders als zijn vorige. productioneel ook weer puntgaaf.