Robert Palmer - Live at the Apollo (2001)

Label: Eagle

1. Some Like It Hot (5:19)
  2. Hyperactive (3:14)
  3. Discipline of Love (3:02)
  4. Tell Me I'm Not Dreaming (3:32)
  5. I Didn't Mean to Turn You On (3:35)
  6. Looking for Clues (3:41)
  7. Change His Ways (3:00)
  8. Pride (3:03)
  9. Woke Up Laughing (5:07)
  10. Johnny & Mary (3:15)
  11. Riptide (2:14)
  12. Between Us (3:21)
  13. Flesh Wound (2:40)
  14. More Than Ever (3:02)
  15. Simply Irresistible (4:21)
  16. Casting a Spell (3:21)
  17. Addicted to Love (6:27)
avatar van indana
Fantastisch live album van de heer Pamer. Up tempo, stevig rockend met een flinke portie funk. De enige track om een beetje op adem te komen is het schitterende Riptide (cover van Al bowlly!) maar daarna gaat het weer genadeloos verder. Aanrader.

avatar van Tozifra
Het betreft een concert van december 1988, het laatste uit de tour ter promotie van het album Heavy Nova. Daarvan komen zes nummers en de overige nummers komen ook allemaal uit de 80-er jaren.

Powerful Palmer.

Het gemak en de stijl waarmee hij muziekstromingen doorkruist is van hele grote klasse, gesteund door een vaak opwindende en meer dan gewoon getalenteerde band.

Tussen begin en einde is veel moois te horen, toch zijn voor mij het openingsnummer en het laatste nummer de Robert Palmer die ik het liefst hoor, daar is iedereen in Ultima Forma