Kylie - Fever (2001)

Australiƫ
Label: Parlophone

1. More, More, More (4:42)
  2. Love at First Sight (3:59)
  3. Can't Get You Out of My Head (3:51)
  4. Fever (3:31)
  5. Give It to Me (2:50)
  6. Fragile (3:46)
  7. Come into My World (4:31)
  8. In Your Eyes (3:20)
  9. Dancefloor (3:25)
  10. Love Affair (3:49)
  11. Your Love (3:49)
  12. Burning Up (4:28)
Lekker *bleep* album!

Btw: Al haar albums staan er bijna op behalve haar nieuwe

avatar van starbright boy
Het album heb ik nooit helemaal gehoord, maar Can't get you out of my head is een onweerstaanbaar leuk liedje.

avatar van Kos
Kos
Love at First Sight ook...

starbright boy schreef:
Can't get you out of my head is een onweerstaanbaar leuk liedje.

Dat nummer werkte gewoon hypnotisch op me in.

Geef mij maar de Flaming Lips versie.

Misschien niet echt een relevante discussie op een muzieksite, maar Kylie is echt de geilste chick ever!!!

De muziek op deze CD en op Body Language is trouwens ook gewoon OK. Gewoon goede wegwerppop, zoals The Neptunes, Timbaland, Justin Timberlake en zelfs af en toe Christina Aguilera die ook kunnen maken..

Vergeet trouwens ook Kylie's onsterfelijke duet met Nick Cave niet!

5* voor haar sexyheid en 3* voor haar muziek.

avatar van Daan
Tsjonge, lekker is dat, een album beoordelen op het sexyheids-factor van de artiest...

Ik meen het allemaal niet zo serieus. Maar al die hits die hier op staan zijn van een behoorlijke kwaliteit; 3* moet kunnen! Voor wat het is en wat het wil zijn is dit gewoon een goed product.

starbright boy schreef:
Can't get you out of my head is een onweerstaanbaar leuk liedje.

En zo staan er eigenlijk best meer onweerstaanbaar leuke liedjes op deze cd.
Ben ooit meegeweest naar een optreden in Ahoy en heb me prima vermaakt.

jOzh schreef:
Geef mij maar de Flaming Lips versie.

Volgens mij is dat het traagste liedje in mijn mp3collectie. 37BPM ofzo? Een geweldige versie in ieder geval.

Ik vind zelf Come Into My World leuker (geweldige clip ook), maar dat komt ook omdat ik Can't... veelstevaak gehoord heb.

avatar van Hans Brouwer
"Can't get you out of my head" is een weergaloos goed nummer .

avatar van monique
eigenlijk vind ik deze hele plaat geweldig

avatar van Herr Meijer
Op mijn werk werd dit vaak gedraaid en ik moet gewoon bekennen: het is een hele sterke popplaat. Can't get you out of my head (inhoudelijke titel ook, je krijgt hem niet meer uit je kop) staat in mijn top 5 van de lekkerste popdeuntjes van de laatste tien jaar.

avatar van FunkStar
Kylie is sinds de cd 'Light Years' helemaal terug en dit album is mogelijk nog beter. De eerste single 'Can't get you out of my head' stond wereldwijd nummer 1 en de rest van dit album is net zo goed. Het zijn allemaal up-tempo nummers, vrolijk en dansbaar. Deze cd doet het zeker goed op feestjes en brengt je in de stemming als je gaat stappen. Heb deze CD erg veel gedraaid!

avatar van Urbanoetang
Faber de Echtste schreef:

Vergeet trouwens ook Kylie's onsterfelijke duet met Nick Cave niet!

5* voor haar sexyheid en 3* voor haar muziek.

Helemaal mee eens

Kadafi
Kylie Minogue vind ik verre van een mooie vrouw. Het liedje "love at first sight" is wel leuk. De rest is mwoah.

avatar van Pretbek
Zeer goed album. Staan bijna alleen maar goede nummers op. Een van men favo albums.

avatar van Madjack71
Leuk album van dit buurmeisje, die uiteindelijk toch 'geaccepteerd' werd door een groot publiek. Deze dame heeft een lange weg bewandeld en m.i pas rond die tijd 2001, misschien nog wat eerder, pas echt nummers uitgebracht die haar een eigen 'gezicht' gaven ipv het gevoel met een stand-in Madonna te maken te hebben.
In your Eyes/Come into my World en het in je hoofd dreunende Can't get you out of my head zijn zeker niet onaardig.

avatar van itchy
Tjeerd schreef:
Lekker *bleep* album!

afwas?

rick*
Kylie's beste plaat naar mijn mening. Alle singles zijn A-nummers, de overige nummers toch wat meer B-nummers, maar met de schijf als geheel is er toch wel een leuke CD neergezet.

Het sterkte moment van deze CD is "Can't get you out of my head", maar ook "In Your Eyes' en met name "Love at first sight" zijn erg goed. "Come Into My World" heeft trouwens ook een leuk refrein (tevens leuke videoclip)

Niet perfect maar wel geslaagd.

avatar van NewYorkCityLight
Come Into My World heeft inderdaad een leuke clip.

Maar Love At First Sight en Come Into My World vind ik eerder saai dan vermakelijk.

In Your Eyes vind ik erg leuk maar valt in het niet bij Kylie's, wellicht beste nummer, Can't Get You Out Of My Head.

Can't Get You Out Of My Head is nog steeds leuk om aan te horen, en is toch echt wel een klassieker denk ik, zeker van de 21e eeuw.

avatar van edje1969
Toch wel verrassend leuk album van een zangeres die ik lange tijd links liet liggen door het platgedraaide Can't Get You Out Of My Head. Ga het album niet teveel analyseren. Gewoon een lekker popalbum met genoeg smaakmakers als More en Fragile

Echt een lekkere popplaat. Er zit een goede eigen sfeer aan het album (vind ik altijd heel leuk). More,more,more geeft goed aan waar de plaat heen gaat. Rustige dansbare popnummers die fijn meezingen.

avatar van Waste Management
''Give It to Me'' is een heerlijk nummertje

avatar van MIAB
Wat een boel albums heeft Kylie al opgenomen. Ik ben haar ouvre op dit moment aan het doorkruizen. Leuk! Dit album is zeker één van de leukere om te luisteren. 3,5*

1. More, More, More (4:42) --- 3,5
2. Love at First Sight (3:59)  --- 3,5