Guns N' Roses - The "Civil War" EP (1993)

Label: Geffen

1. Civil War (7:36)
  2. Garden of Eden * (2:36)
  3. Dead Horse * (4:11)
  4. Exclusive Interview with Slash (7:12)
  5. Don't Damn Me * (5:12)
  6. Back Off Bitch * (4:57)
avatar van Rogyros
Dit is een makkelijk album om op te stemmen. Alle nummers zijn bekend. En een interview zie ik niet als nummer.

Vreemd is dat als je dit zonder bonustracks ziet, je maar een nummer overhoudt, namelijk Civil War. Dat dat toegelaten wordt. Mijns inziens voldoet dit niet echt aan een EP. Want in feite is er maar een nummer. Maar goed, dat geheel terzijde. Civil War is wel een goed nummer. De meste bonustracks ook (alleen Garden of Eden vind ik weinig aan).

avatar van Ducoz
Civil War is het laatste album waar held Steven Adler op drumde.
Dat verschil hoor je echt met de andere tracks.

Nieuwstad
Rogyros schreef:

Dat is niet vreemd. Zolang er EP in de titel staat mag ie sowieso op. De regels worden in dit geval dus keurig nageleefd.

Nieuwstad
Ducoz schreef:
Civil War is het laatste album waar held Steven Adler op drumde.
Dat verschil hoor je echt met de andere tracks.

Klopt. Het swingt meer met Adler.