Eredivisie - Eredivisie (2011)

Alternatieve titel: Wan & Nexus Zijn Eredivisie

Uitgebracht in eigen beheer

1. De Introductie (3:09)
  2. Moet Je Niet Willen (2:52)
  3. Visie (4:42)

met Rob Dekay

4. Niet Goed, Geld Terug (4:52)

met K1 Kerbusch

5. Ik Ben Zo (4:09)

met D.Lipps

6. Verpest (5:10)

met Louis Bordeaux en K1 Kerbusch

7. Strafschoppen (3:24)

met Kraantje Pappie

8. Noem het Wat Je Wil (4:22)
  9. De Toegift (5:22)
avatar van Colucci_Era
Hij staat op de luisterpaal.

avatar van Stapler
Nexxie en Wantigga! Zaterdag releaseparty in Burgerweeshuis Deventer .

Rob Dekay

avatar van Rhythm & Poetry
0,5
Dit zijn met stip de kanslooste rappers die ik ooit gehoord heb. Tekstueel is dit om te huilen 2.0 en daarnaast kan niemand op deze plaat rappen.

Harco
Stapler schreef:
kanslooste .

Dat is goed Nederlands hoor; "meest kansloze" is waarschijnlijk wat jij bedoelt, maar dat is een anglicisme.

avatar van MAS
MAS
Is dit echt zo slecht of is R&P weer aan het haten?

avatar van Stapler
@ Harco. Heb het opgezocht. Weer wat geleerd .

@ MAS tjek het uit: Ere Divisie - ere-divisie.com je kan hem daar gratis downloaden.

avatar van thomzi50
Tja, R&P overdrijft natuurlijk weer, maar echt denderend vind ik dit helaas ook niet

avatar van Delars
Strafschoppen is dope.

GCITY050
ik weet niet welke track het is, maar eentje met een heel betoog van volgens mij dhr. Rob Dekay. Daar werd ik zo gek van, heb die hele ep gelijk van mn ipod gegooid.