Samiyam - Sam Baker's Album (2011)

Electronic / Hip-Hop
Label: Brainfeeder

1. Escape (3:45)
  2. Bedtime (1:21)
  3. Pressure (2:11)
  4. Bricks (1:41)
  5. Already (1:44)
  6. Frosting Packets (3:45)
  7. Kitties (1:14)
  8. Where Am I? (2:39)
  9. Cushion (2:22)
  10. Turtles (1:27)
  11. My Buddy (3:09)
  12. No Dinner (1:30)
  13. Understanding (2:46)
  14. Wonton Special (1:49)
  15. Taco Delay (1:56)
  16. Lifesized Stuffed Animal (2:55)
  17. Sometimes (3:31)
avatar van FlyLo
Zeer benieuwd. Cover is in ieder geval wel grappig.

avatar van FlyLo
Toch wel een laag gemiddelde voor een degelijk album in mijn ogen. Nieuw of spannend is het eigenlijk niet. Vermakelijk is het wel.

avatar van Osiris Apis
Escape is een geweldige beat.

Het komt allemaal wat onsamenhangend over, maar af en toe zit er wel een mooie plaat tussen zoals Lifesized Stuffed Animals. En voor de rest klinkt het heel erg als Brainfeeder, dus dat is wel positief

avatar van bennerd
Gewoon weer een vermakelijk album van Samiyam. Niet zo goed als Rap Beats Vol. 1, maar wel weer lekker als je in een chille bui wat achtergrondmuziek wilt horen.

Te onsamenhangend en te weinig verrassingen om dit full length debuut van Samiyam te laten blijven hangen als de voorgaande EPs, jammer