Holy Other - With U (2011)

Electronic
Label: Tri Angle

1. Know Where (3:28)
  2. Yr Love (4:42)
  3. Touch (4:15)
  4. With U (5:17)
  5. Feel Something (4:11)
avatar van luc011190
Als dit witch-house is, dan is Yr Love mijn favoriete witch-house-liedje. Het heeft ergens wel raakvlakken met Salem en oOoOoOoo maar het klinkt lang niet zo lelijk.

avatar van KampF
Wat een dondersgoeie plaat, lijkt ook sterk op Balam Acab van hetzelfde top label!

avatar van OldRottenhat
Bijzonder dat deze rakker ook niet op de EP staat:

YouTube - HOLY OTHER - WE OVER

Is een aantal maanden geleden gelijk met het prachtige Yr Love op het web verschenen en vind ik vooralsnog stukken beter klinken dan de andere nummers op deze EP.

Moet nog een beetje groeien denk ik...

avatar van Kuk
Kuk
Opent ijzersterk, maar na de eerste twee nummers zakt het allemaal wat naar een onbeduidender niveau. Hopen dat de eerste volledige plaat daar geen last van heeft.

avatar van Poeha
Ik vind juist de laatste drie nummers het best. Vooral Touch. Zeker de volle 4* waard met nog een toekomstige opwaardering in het vooruitzicht.
Zeer fijne electronic. Mooie ontdekking zoals de laatste tijd ook John Talabot en M83.

avatar van Kuk
Kuk
Vol punt er bovenop na het Lowlands optreden. Geweldig sfeervolle show in een halfvolle en extreem benauwde X-Ray waar alles op z'n plek viel!