Amy Macdonald - Love Love UK & European Arena Tour Live 2010 (2011)

Alternatieve titel: Live 26.10.2010 - Hammersmith Apollo

Label: Concert Live

1. Ordinary Life (4:34)
  2. Poison Prince (4:32)
  3. Love Love (4:25)
  4. Mr. Rock and Roll (5:19)
  5. Footballers Wife (4:39)
  6. Spark (4:40)
  7. LA (4:40)
  8. Youth of Today (7:03)
  9. Pretty Face (4:01)
  10. Don't Tell Me That It's Over (3:17)
  11. Troubled Soul (5:13)
  12. Give It All Up (3:19)
  13. Next Big Thing (6:31)
  14. No Roots (5:39)
  15. Run (5:58)
  16. This Is the Life (3:30)
  17. What Happiness Means to Me (5:15)
  18. Born to Run (4:07)
  19. Let's Start a Band (5:27)
avatar van IntoMusic
Ziet er interessant uit. Iemand al beluisterd?

avatar van Guinness1980
Nee, nog niet. Wil hem wel bestellen.

avatar van Gloeilamp
Ik ga deze ook snel beluisteren, ik heb Amy 1 keer gezien op Lowlands en ik vond haar live erg goed. Ik ben benieuwd

avatar van IntoMusic
Ik had ergens een download gezien van Amy en dat betrof een opname "Rockhal 2010" met een Duits symphonisch orkest. Weet iemand of dit album ook met een orkest is?

avatar van Guinness1980
Rockhal concert heb ik ook.

Love Love UK and European Arena Tour Live 2010 is zonder orkest.

Rudi1984
Iemand inmiddels al beluisterd? Voegt het iets toe aan de liveregistraties die als bonus bij haar eerste twee albums zitten?

avatar van IntoMusic
Toevallig vandaag een verzendbericht ontvangen van de internetwinkel dat ie is verzonden. Deze week zal ik 'm gaan beluisteren. Ben zeer benieuwd.

avatar van henk01
Deze dame valt zeker niet door de mand!
4.5*

Misschien komt het door het druilerige weer, maar ben erg Schots (hi,hi) georienteerd de laatste weken en met het herontdekken van eerst Frankie Miller en nu de hernieuwde interesse voor Amy Macdonald vermaak ik mij opperbest. Heb het geluk gehad Amy live te hebben gezien in Glascow in een kroeg vol half bezopen Schotten en een enkele stranger toen zij nog totaal onbekend was in Nederland en de rest van Europa. Amy maakte toen op mij al een authentieke, oprechte en gepassioneerde indruk en wist ook de weinige niet Schotten te overtuigen. Weer zo'n artiest waarvoor ik altijd warme gevoelens zal blijven houden, soms maanden ver weg, maar altijd is er weer die drang, wanneer weet je nooit, om haar te koesteren en je weekend door haar te laten kleuren.

Als er hier behalve muziekliefhebbers ook nog users zijn die graag lezen, of zich kapot vervelen en daarom graag wat (muzikale) afleiding tot zich nemen ga dan voor de roman...De Erfenis van Karlijn (uitgever Boekscout). Daarin staat een ode aan het leven, aan Brugge en aan een magisch optreden van Amy Macdonald in Gent.