Borislav Slavov, Tilman Sillescu, Hans Zimmer & Lorne Balfe - Crysis 2 (2011)

Score
Label: La-La Land

1. Hans Zimmer en Lorne Balfe - Intro (3:09)
  2. Hans Zimmer en Lorne Balfe - Insertion (3:38)
  3. Borislav Slavov - Battery Park (3:23)
  4. Borislav Slavov - New York Aftermath (2:44)
  5. Tilman Sillescu - No Escape (2:30)
  6. Tilman Sillescu - Close Encounter (2:00)
  7. Borislav Slavov - SOS New York (2:05)
  8. Borislav Slavov - Chase (2:26)
  9. Tilman Sillescu - Under Assault (2:00)
  10. Borislav Slavov - Shoot Him Down (2:07)
  11. Borislav Slavov - Sneak and Shoot (3:34)
  12. Borislav Slavov - Gate Keepers (2:19)
  13. Tilman Sillescu - Rampage (1:54)
  14. Borislav Slavov - Crynet Systems (1:17)
  15. Borislav Slavov - Rising Spear (1:12)
  16. Tilman Sillescu - Dead Man Walking (2:05)
  17. Borislav Slavov - Contamination (2:24)
  18. Tilman Sillesc - Sinister Breed (2:02)
  19. Tilman Sillesc - Dystopian Nightmares (2:06)
  20. Tilman Sillesc - Catastrophic Beauty (2:02)
  21. Tilman Sillesc - Semper Fi (1:58)
  22. Borislav Slavov - Flooded Streets (1:25)
  23. Tilman Sillesc - In Obscurum (2:19)
  24. Tilman Sillesc - Devastation (1:39)
  25. Tilman Sillesc - Shadowzone (2:27)
  26. Tilman Sillesc - Alien Suite (2:06)
  27. Tilman Sillesc - Unsafe Haven (1:56)
  28. Borislav Slavov - Terminal Escape (0:59)
  29. Tilman Sillesc - Under the Clock (1:51)
  30. Tilman Sillesc - Morituri (2:19)
  31. Tilman Sillesc - Intersection (1:33)
  32. Borislav Slavov - Evacuation (1:59)
  33. Borislav Slavov - Burning Night (1:32)
  34. Borislav Slavov - Resolution (2:06)
  35. Borislav Slavov - Eye of the Storm (2:27)
  36. Borislav Slavov - New York (2:37)
  37. Borislav Slavov - Our Only Hope (4:35)
  38. Tilman Sillesc - Out of the Ashes (1:59)
  39. Tilman Sillesc - Alien Logo (0:44)
  40. Borislav Slavov - The End of the Beginnng (2:01)
  41. Tilman Sillesc - Walk in the Park (2:01)
  42. Hans Zimmer - Epilogue (3:18)
  43. Borislav Slavov - One Way In (1:21)
  44. Hans Zimmer - Nano-Catalyst (0:49)
  45. Hans Zimmer - Invaders (1:27)
  46. Hans Zimmer - Under Siege (0:50)
busta_x
Borislav Slavov kan ik van de Two Worlds 2 score/soundtrack, zeer goede componist.
Tilman Sillescu kan ik van de Spellforce en BattleForge score's/soundtracks, ook veel talent.
Beide componisten hebben allebei nog niet zoveel op hun naam staan, maar wat ze hebben laten horen is state of the art.
Crysis 2 heeft de meest opwindende muziek dat ik ooit heb gehoord in een videogame, Hans Zimmer hoeft deze componisten ook niet veel uit te leggen, ze hebben hun eigen stijl, heel anders dan Hans Zimmer en dat pakt perfect uit met de crysis 2 soundtrack.
Hans Zimmer heeft Borislav Slavov en Tilman Sillescu wel wat bijgeleerd volgens mij, nummers klinken erg goed.
Hans Zimmer begint en eindigt met de score, de theme song (Insertion) is echt geweldig van Hans Zimmer, voor mij één van de mooiste theme songs die ik ooit heb gehoord in een videogame.
Jammer dat de meeste nummers wat van de korte kant zijn, maar het aantal nummers maken het wel weer goed.

Soundtrack is één van de mooiste ooit in game geschiedenis, veel gamers vinden dit de mooiste game soundtrack ooit, niet onterecht.

avatar van jellecomicgek72
Heb de game zelf en de de tune die je in het menu hoort is echt legendarisch, kippenvel. Sowieso zit de hele singleplayer-campaign vol met mooie muziek.

Zeer goede score. Doet me terug denken aan het heel goede spel. Alle nummers zijn erg goed. Alleen de nummers van Hans Zimmer komen er toch wel boven uit. Intro en Insertion zijn wel erg goed.

avatar van andnino
Erg goede soundtrack inderdaad. Zou iemand misschien ook de scores van deel 1 en 3 kunnen toevoegen?