Curren$y - Weekend at Burnie's (2011)

Label: Warner Bros.

1. #JetsGo (3:14)
  2. Still (3:31)

met Trademark da Skydiver en Young Roddy

3. She Don't Want a Man (4:33)
  4. One Life (3:04)
  5. You See It (3:34)
  6. Televised (5:26)

met Fiend

7. This Is the Life (3:59)
  8. On G's (4:28)

9. Money Machine (3:23)
  10. What's What? (2:10)
  11. JLC * (2:31)
  12. Get Paid * (4:11)

Harco
De eerste single #JetsGo was er al een tijdje, maar gisteren werd de track She Don't Want a Man gedropt, samen met de tracklist. Geen verrassingen op gastartiestengebied; mooi zo.

Harco
Op dit moment live te streamen: klik.

Maxmus
She Don't Want a Man wat een track is dat è.
Speel hem nu over en over, de unieke flow en wss waargebeurde teksten over een geweldig zweverige beat.
Heb de rest van het album nog niet gehoord maar het maakt me wel erg nieuwschierig.

avatar van MAS
MAS
Lekker album weer van Curren$y. Ik hoop dat Muscle Car Chronicles ook snel uit komt.

bennerd
En opnieuw een album van Curren$y dat zonder meer goedgekeurd is bij ondergetekende. Ben enkel nog aan het twijfelen tussen 3.5* en 4*, omdat deze toch net iets minder vlot wegluistert dan zijn andere werk.

Harco
Minder vlot? Deze luistert wat mij betreft juist verreweg het makkelijkste weg wat betreft zijn studioalbums. En die twee bonustracks zie ik niet eens als bonustracks: die horen hier ook echt gewoon op thuis.

avatar van SvV
SvV
Vanwege het hoge gemiddelde maar eens gaan checken. Ik weet niet precies waarom, maar dit doet me gewoon helemaal niks. Vind het saai en nergens echt lekker wegluisteren. Nee, Curren$y is niet mijn ding afgaande op dit album. Zit niks op dat ik nog eens zou willen beluisteren op mijn mp3-speler en dan is de rating toch wel snel gegeven.

bennerd
Je kunt deze anders eens proberen, misschien dat die je meer ligt (als ik je stemmen zo zie). Beats zijn geheel anders en het album ademt ook een andere sfeer uit.

avatar van SvV
SvV
Thanks, ik ga hem zeker even checken binnenkort.

avatar van Harderwiek
Wat een heerlijke producties worden hier afgeleverd zeg. Lengte van het album is ook perfect. Zoals Harco al zegt: Curren$y zijn gebruikelijke pakket van onderwerpen en hypnotiserende flow. Deze kan nog wel iets hoger uitpakken dan het cijfer dat ik nu geef. Maar Curren$y doet mij niet zoveel en kan mij niet echt 'vasthouden'.