Sons & Daughters - Mirror Mirror (2011)

Rock / Pop

8. Axed Actor (3:49)
  9. Bee Song (4:45)
  10. The Beach (4:22)
avatar van Hanszel
Mooi!!! Vandaag bij de platenboer meteen in mijn bezit. Eerste indruk is goed! De zonen en dochters worden steeds beter, of blijven iig net zo goed.

Sommige nummers lekker duister, beetje spooky. Goed geluid, mooi geproduceerd. Alvast vier sterren maar dit gaat zeker meer worden. Hun vorige is top-10 materiaal van mij hier geloof ik?

Anyway, fijne plaat!

avatar van Hanszel
Hopsa, halfje erbij (mag het iets meer zijn? Ja, misschien later )

avatar van Arno
De opzwende energie van op de eerste albums moet op Mirror Mirror grotendeels plaats ruimen voor iets dreigender deuntjes. Of daardoor aan kwaliteit wordt ingeboet? Ik dacht het niet. Het geheel blijft overgoten met de heerlijke, heldere stem van Adele Bethel. Al neemt ook Scott Paterson soms de zang voor zijn rekening.

Favorieten: Silver Spell (doet mij heel vaag aan Silent Shout van The Knife denken) en Breaking Fun.

breaking fun
the scratches are itchiiiiiiing

Zonde dat deze fantastische band niet meer actief is.