Bob Dylan - The Other Side of the Mirror (2007)

Alternatieve titel: Live at the Newport Folk Festival 1963-1965

Folk
Label: Sony

1. North Country Blues (3:02)
  2. With God on Our Side (4:17)
  3. Talkin' World War III Blues (6:08)
  4. Who Killed Davey Moore? (7:54)
  5. Only a Pawn in Their Game (3:56)
  6. Blowin' in the Wind (4:05)
  7. Mr. Tambourine Man (5:55)
  8. It Ain't Me, Babe (1:41)
  9. With God on Our Side (2:11)
  10. Chime of Freedom (2:26)
  11. All I Really Want to Do (9:57)
  12. If You Gotta Go, Go Now (2:12)
  13. Love Minus Zero / No Limit (5:49)
  14. Maggie's Farm (Electric) (5:09)
  15. Like a Rolling Stone (Electric) (6:23)
  16. Mr. Tambourine Man (5:37)
  17. It's All over Now, Baby Blue (6:26)
avatar van IntoMusic
Is deze ook op cd verkrijgbaar, aangezien die nu op MuMe is gezet? Dacht alleen op DVD...

IntoMusic schreef:

Was ook mijn eerste gedachte...

Maar met die geldwolven van Columbia (en Dylan zelf niet te vergeten...) kun je alles verwachten, dus het zou best kunnen dat ze dit inderdaad op cd gezet hebben.

Wat een volstrekt achterhaald concept is en als je het koopt ben je echt achterlijk.
Zo duur is de dvd niet meer en bovendien heb je dan ook nog eens de prachtige beelden erbij.
Bovendien is het tegenwoordig een kleine moeite om het geluid van een muziek-dvd op cd te rippen en anders is al het materiaal wel op bootleg te krijgen als je de moeite neemt even te zoeken...

edit: heb net even snel gegoogled, maar kan vooralsnog niets vinden over een cd-release hiervan.

avatar van freakey
is te koop als mp3 album....

Stalin schreef:

Ooit wel eens nagedacht dat sommige achterlijke geen behoefte hebben aan dvd's noch beeld bij de muziek? Tevens dat er muziekverzamelaars zijn die alles toch origineel willen hebben en dat het ook moet af kunnen spelen in de auto? En ja, je kan er een kopietje van maken... , alleen dat doe ik niet.

avatar van freakey
IntoMusic schreef:
....Afijn, het is dus een MP3 album en zojuist de vraag aan MuMe gesteld of dit tegenwoordig ook op MuMe gezet mag worden.

Dat zou pas achterlijk zijn.... mp3 albums van de site weren.....

IntoMusic schreef:

Ik kan het me bijna niet voorstellen, zeker omdat je voor niet al teveel geld de historische opnames er ook nog bij hebt...

Dat gezegd hebbende, heb je natuurlijk wel ergens een punt als je stelt dat een dvd alleen niet echt praktisch is als je bijvoorbeeld onderweg bent met de auto of ergens lekker van de muziek wilt genieten, zoals op het strand of in de trein.

Toch blijf ik van mening dat het naar zelfkastijding riekt als je dit soort producten via officiele kanalen tot je neemt, om de redenen die ik in mijn eerste bericht noemde.

Er zijn volop mogelijkheden voor een ieder om aan deze muziek te komen, zonder de al gevulde zakken van de hoge Columbia-heren nog verder te spekken.

avatar van IntoMusic
tja, om dan meteen iemand achterlijk te noemen zegt mijns inziens dan genoeg... Misschien eens iets ruimer denken en mensen in hun waarde laten.

Anyway, veel plijzier met de DVD/ MP3.

IntoMusic schreef:

Zoals gezegd, het was maar een mening.
Ik had het inderdaad iets minder kort door de bocht kunnen formuleren, maar het is al gezegd.

Als je het wil kopen, vooral doen, ik zal je er als mens heus niet minder om vinden, maar ik zelf zou het nooit doen vanwege al genoemde redenen, maar dat is nu wel duidelijk.

Natuurlijk laat ik jou en eventuele anderen die dit wel aanschaffen in hun waarde en om iemand nou meteen om 1 (ietwat platte) mening als niet-ruimdenkend te betitelen, dat vind ik weer wat kort door de bocht.

Laten we het eens zijn dan we het oneens zijn, zet ik ondertussen nog eens fijn de DVD op

avatar van Ducoz
Nope, nooit op CD uitgekomen... Blueray...digipack DVD en normale DVD...