XV - Zero Heroes (2011)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Wichita
  2. Heroes Eventually Die (Interlude)
  3. When We're Done

11. Foreign Exchange Student
  12. Swervin'
  13. Best Days of Lives

met Donnis

14. Ending Credits (Interlude)
  15. The Last Hero

met Patrick Stump

avatar van gil335
XV bracht al enkele albums uit, maar kon nooit echt doorbreken. Met dit album gebeurde dit wel, een paar weken na dit album tekende hij bij Warner Bros. Het album zelf is zeker aan te raden! Een eigen stemgeluid maakt zijn album dat tikkeltje speciaal. Heel wat goede nummers, ook wat mindere (The last hero, Foreign exchange student) maar voor de rest een zeer degelijk album.

avatar van carero
Op Smallville merk je dat J. Cole misschien wel een betere producer is dan rapper

avatar van Delars
Echt een hele dope tape/album! XV is een fijne rapper en krijgt heerlijke producties voorgeschoteld.