Een Nieuwe Jas: Annie M.G. Schmidt (1991)

Label: Columbia

1. Ramses Shaffy - En Toen (2:49)
  2. Karin Bloemen - Herr Heinzelmann (3:18)
  3. Willem Nijholt - Nooit een Acht (4:02)
  4. Marco Bakker en Marjol Flore - Popocatepetl (3:42)
  5. Jenny Arean - Het Is Over (5:26)
  6. Jan Rot en Rick de Leeuw - Op een Mooie Pinksterdag (4:01)
  7. Miranda van Kralingen - Ik Ben Er Nog (3:49)
  8. Adelheid Roosen en Joost Belinfante - Mevr. van Gelder (1:46)
  9. Edwin Rutten - De Ouwe Jacob (3:29)
  10. Lieuwe Visser en Jasperina de Jong - Stroei Voei (3:37)
  11. Johan Verminnen - Sorry Dat Ik Besta (4:24)
  12. Willeke Alberti, Karin Bloemen, Herman Finkers en AVRO Kinderkoor - Hendrik Haan (2:31)
  13. Mathilde Santing - Bello (2:54)
  14. Ischa Meijer en Gerry van der Klei - Vluchten Kan Niet Meer (3:25)
  15. Jasperina de Jong - Goddank, Er Komt Weer Schaarste (5:09)
  16. Gerda Havertong, Willeke Alberti, Herman Finkers en AVRO Kinderkoor - Stekkie (3:35)
avatar van evert-jan
met de liedjes van Annie is niks mis, helemaal niks.
Toen deze cd in een tv programma werd gepresenteerd aan Annie, was ze zelf niet echt overtuigd van 'het nut' van een nieuwe jas: de oude zat nog zo lekker, dus waarom opeens een nieuwe? Geweldig!!!

avatar van Apple Juice
Geweldige cd! Ook die van Toon Hermans mag er wezen... Wat mij betreft mag er nog zo'n cd uitgebracht worden met nummers van Willem Wilmink, Harrie Jekkers of Bram Vermeulen...