Young Widows - In and Out of Youth and Lightness (2011)

Label: Temporary Residence

1. Young Rivers (5:43)
  2. Future Heart (3:25)
  3. In and Out of Lightness (6:27)
  4. Lean on the Ghost (6:24)
  5. The Muted Man (5:15)
  6. Right in the End (2:59)
  7. Miss Tambourine Wrist (4:11)
  8. White Golden Rings (5:48)
  9. In and Out of Youth (7:13)
avatar van TJN
TJN
Sow.. wat een vette plaat. Volwassen rock met ballen.. zware ballen. Log gedragen ritmes, een gitarist die alle ruimte heeft en deze op eigenwijze wijze benut.. een stuwende drum die de zaak waar nodig flink opvult. Dik in orde bevonden door de dienst digestieve zaken en geestverruiming.

avatar van TJN
TJN
Yaah.. volume open! Dit is goed! Iemand? Donker en kwaad, log maar sterk. Luister es, verdient meer.

avatar van cornucopia
Eens! Klinkt goed en donker.

avatar van P8371G
Soms ontdek je bij toeval wel eens een bandje waar je nog nooit van hebt gehoord,dit is er 1 van:Young Widows
Wat een geweldige band is dit, en wat een goede plaat! muziek precies in mijn straatje lekker zwaar en langzaam tempo en donker volume hoog ,geweldige sound dit ,krijgt welverdiende 3,5 ster!
Check ook eens hun debuutalbum! die is ook fucking waanzinnig!