Godfather Don - Billy Bathgate (2009)

1 stem

Label: Diggers with Gratitude

1. Billy Bathgate
  2. Fromdamental
  3. On and On [Alternate Mix]

met Jazz

Rene1979
Dit is een release van Diggers With Gratitude. Er zijn er 300 van geperst allemaal handgenummerd. Er staan 3 unreleased tracks op uit de Hazardous periode. Heerlijke tracks die je steeds weer op je draaitafel wilt leggen. Aanrader voor iedereen die fan is van Godfather Don!

avatar van MAS
MAS
Dit is mijn eerste kennismaking met Godfather Don en het bevalt me best goed. Godfather Don is een fijne MC om naar te luisteren maar af en toe vind ik het iets te druk.

Rene1979
Dan moet je ze andere werk maar eens luisteren Ninetees Sessions en hazardous. Is allemaal erg goed.

avatar van MJ_DA_MAN
Voor de liefhebber van dit soort werkjes raad ik ook de video's aan van deze user op YouTube.