Graham Central Station - Ain't No 'Bout-A-Doubt It (1975)

Funk
Label: Warner Bros.

1. The Jam (8:14)
  2. Your Love (3:21)
  3. It's Alright (3:52)
  4. I Can't Stand the Rain (6:04)
  5. It Ain't Nothing But a Warner Bros Party (6:03)
  6. Ole Smokey (3:18)
  7. Easy Rider (2:57)
  8. Water (4:30)
  9. Luckiest People (3:48)
avatar van LeRoi
Luister eens naar 'The Jam'.....en je begrijpt waar Holy Highnes Mr. Prince in zijn publiciteitsjaren naar heeft geluisterd (en zijn inspiratie vandaan haalde voor zijn, vooral latere, beter werk)!

avatar van thelion
Wederom een erg degelijk album van Larry en consorten.
The Jam is zeker een erg lekkere funk track en i.d.d. je hoort waar mensen als Prince en ook (in mindere mate) de heren Rogers en Edwards de mosterd vandaan hebben gehaald.
I Can't Stand the Rain is een verdomd goede cover van Ann Peebles.

Eigenlijk is Graham Central Station het vervolg op Sly & The Family Stone (die naar mijn mening) na 1973 toch wel aan ziijn reis berg afwaards begon.

Het is wel heel duidelijk dat Prince dit album duizenden malen moet beluisterd hebben en ik begrijp volkomen waarom