Clams Casino - Rainforest (2011)

Electronic / Hip-Hop
Label: Tri Angle

1. Natural (3:55)
  2. Treetop (3:22)
  3. Waterfalls (3:34)
  4. Drowning (3:24)
  5. Gorilla (4:19)
Improvision
Gorilla is een van de beste tracks die ik de laatste maanden gehoord heb.

Rainforest

Een indrukwekkende EP, na dit gehoord te hebben ben ik wel eens benieuwd naar een volledige plaat van hem want met Rainforest weet hij met zijn prachtige beats een echt regenwoud te maken. Hij maakt er een kleurrijk geheel van door middel van frisklinkende drums en prachtige samples.

Vijf sterke songs die samen een mooi geheel vormen. Je ziet haast de kabbelende beekjes en hoge bomen voor je staan. Een van de betere Hip-Hop/Electronic EP's die ik al gehoord heb.
Ik was aan het twijfelen tussen een 4* of een 4,5* en het is toch dat eerste geworden maar het kan zeker nog een 4,5* worden. Mijn favoriet is Gorilla.

Een beetje een kruising tussen Shlohmo, Teebs en Nosaj Thing. Vind het een hele geslaagde EP.

avatar van kobe bryant fan
Gorilla blijft echt geweldig!
Wat een verademing.

avatar van JLjuju
Ik vind vooral Natural en Waterfalls echt prachtig. Heel intense beleving.

avatar van Stapler
Ik wist niet eens dat je deze kan kopen . Deze vent is een baasje pur sang!

avatar van Stapler
Echt geweldig dit. Een mix van Shoegaze en HipHop

avatar van kobe bryant fan
Heb deze nu op Vinyl! Man wat een plaat!
Geen woorden voor, moet gewoon naar de 4,5!