The Doppelgangaz - Lone Sharks (2011)

Label: Groggy Pack

1. Happy Face (1:07)
  2. Nexium (3:47)
  3. Get 'Em (2:52)
  4. Doppel Gospel (4:30)
  5. Dumpster Diving (3:43)
  6. The Gods (1:30)
  7. Pack Kevorkian (3:09)
  8. Wench Rench (3:14)
  9. Rap $ Unemployment (4:28)
  10. Like What Like Me (3:36)
  11. Lush (1:08)
  21. Gone * (2:22)
  22. You * (2:44)
  23. I've Got * (2:24)
  24. Tigah Style * (1:54)
  25. Harpadaisical * (2:29)
avatar van He$$el_01
Doppel Gospel en Suppository zijn best vet. Is de rest een beetje van hetzelfde niveau?

avatar van Rene1979
Vind ik wel.

Ik heb net de dubbel LP binnen gekregen zijn er 500 van gemaakt. Het is echt een lekkere plaat. Productie;s zijn gewoon erg mooi!

avatar van Rhythm & Poetry
De producties zijn van een goed niveau, het zorgt voor een rustige ietwat donkere sfeer. De raps vind ik wat minder, de rapper die slist - daar kan hij vast niks aan doen - is niet echt aantrekkelijk om aan te horen. Met betere rappers, ik denk dat een Esoteric wel op dergelijke beats pas, had ik nog wat meer kunnen genieten van Lone Sharks. Maar goed, dit is nog altijd een fijne plaat om zo nu en dan eens te beluisteren.

avatar van toris
Doppel Gospel is wel echt heel vet. Ik ga hem binnenhalen.

avatar van thgryda
Deze krijgt overal goeie ratings, dus maar eens checken

avatar van MAS
MAS
En al gecheckt? Vind het zelf een van de betere platen van dit jaar!

avatar van thgryda
Ga ik nu doen, nog geen tijd gehad ervoor

Inderdaad een erg fijne plaat, deze kan missch wel in de top 10 van het jaar

avatar van Rene1979
Tot nu toe staat hij er bij mijn zeker in..

avatar van TimeforTruth
was zeer aangenaam verrast toen ik deze vorig jaar keer ontdekte op youtube.
Bijzonder fijne cd met lekkere beats en 2 uitstekende MCs.
Rest van het repertoire van de 2 heren is overigens ook absoluut aan te raden.
Te weten nog 1 volwaardig studioalbum: 2012: The New Beginning, een EP: Ghastly Duo EP en een beattape: Beats For Brothels, Vol. 1 met daarop 2 tracks waar ook op gerapt wordt.
Zal is kijken of ik het kan toevoegen, anders laat ik het graag over aan de wat ervarener gebruikers van de site

avatar van TimeforTruth
Wie van jullie komt naar de show in 5-elementz?
Heb er echt zin in

avatar van MAS
MAS
De datum komt mij helaas slecht uit. Jammer want 5-Elementz is een mooie locatie.

avatar van Nr.4
heb dit vorig jaar echt zwaar onterecht aan me voorbij laten gaan. Staat hier nu al een aantal maanden heel vaak op, wat een kingplaat. Heerlijke eigen sound met eindelijk weer eens beats die een beetje dat smerige geluid hebben.

avatar van Gniuz
Dit album is naar mijn mening echt geweldig. De producties sluiten geweldig aan bij de vocalen, wat zorgt voor een authentiek, prettig geluid. Ik ken The Doppelgangaz nog niet zo lang, maar na het luisteren naar hun nieuwste album 'Hark' besloot ik dit album ook maar eens te checken. Ik vind beide albums van een hoog niveau, maar 'Lone Sharks' luister ik nu elke week wel een paar keer in zijn geheel, en ik blijf onder de indruk.

avatar van Kos
Kos
At Night is echt een fijn trackje.