The Rolling Stones - Stones Story 2 (1981)

Label: Decca

1. Tell Me (You're Coming Back) (3:01)
  2. Everybody Needs Somebody to Love (5:00)
  3. Play with Fire (2:15)
  4. Mother's Little Helper (2:40)
  5. Heart of Stone (2:48)
  6. No Expectations (4:00)
  7. Surprise Surprise (2:30)
  8. High and Dry (3:06)
  9. Something Happened to Me Yesterday (4:58)
  10. Sitting on a Fence (3:03)
  11. 2,000 Light Years from Home (4:45)
  12. She Smiled Sweetly (2:42)
  13. Sing This All Together (3:46)
  14. Take It or Leave It (2:47)
  15. Dandelion (3:30)
  16. I Just Want to Make Love to You (2:15)
  17. Off the Hook (2:35)
  18. Stray Cat Blues (4:40)
  19. Connection (4:15)
  20. Cool, Calm and Collected (4:15)
  21. I Am Waiting (3:10)
  22. Dear Doctor (3:25)
  23. Flight 505 (3:25)
  24. The Under Assistant West Coast Promotion Man (2:17)
  25. All Sold Out (2:15)
  26. You Can't Always Get What You Want (7:45)
Zephyr
Tja, een verzamelaar van de Stones. Wat moet je daar nou eigenlijk mee ?

Hoogstwaarschijnlijk was dit mijn eerste aanschaf van de RS. Omdat ik later alle LP's uit de beginfase heb gekocht, is deze dubbelaar zo goed als overbodig. Ik heb eens gekeken welke nummers niet op een regulier album uit de Decca periode staan. Dat zijn er welgeteld 4; en wel de tracks 3, 7, 10 en 15. Dit zijn (denk ik) B-kanten van singles uit de jaren 60. Play With Fire is i.i.g.de B-kant van The Last Time; Dandelion de B-kant van We Love You. De andere 2 weet ik zo snel niet.

Dus om deze dubbel LP in de uitverkoop te doen; voorlopig toch maar niet. Toch 4 songs die ik anders niet meer zou kunnen horen

Duidelijk minder dan deel 1.

Cured
Absoluut; de krakers staan al op 1 en daarmee een bijna ideale verzamelaar van de beste nummers; dee II en III zijn stukken minder.