The Dangerous Summer - War Paint (2011)

Label: Hopeless

1. War Paint (4:09)
  2. Work in Progress (4:49)
  3. No One’s Gonna Need You More (4:15)
  4. Good Things (3:12)
  5. Siren (3:59)
  6. Everyone Left (4:22)
  7. Miscommunication (4:03)
  8. I Should Leave Right Now (3:36)
  9. Parachute (3:30)
  10. In My Room (4:20)
  11. Waves (3:43)
avatar van MURT3N
Klinkt zeker lekker!

‪01 War Paint - The Dangerous Summer (New Song)‬‏ - YouTube

Vrij harde, goede sound, maar door de stem van zanger AJ Perdomo word de klank en sound wat rustiger.
In ieder geval word deze plaat het zeker wel waard om een paar keer goed hard geluisterd te worden deze zomer!

Best wel eens eigenlijk, leuk plaatje. Beetje eenvormig wel. Als je me zou vragen naar een favoriet nummer zou ik er geen 1 uit kunnen pikken. Betekent in dit geval niet dat de kwaliteit overall zo hoog ligt, maar gewoon dat alles een beetje voorbij trekt, zonder slecht of storend te zijn.

avatar van michael1002
Dit is toch wel mijn album van het jaar geworden. De teksten, maar vooral de manier van zingen grijpt me enorm. Het vorige album was al goed maar deze is nog beter