Naughty by Nature - Poverty's Paradise (1995)

Label: Tommy Boy

1. Intro Skit (0:39)
  2. Poverty's Paradise (1:04)
  3. Clap Yo Hands (4:38)
  4. City of Ci-Lo (3:13)
  5. Hang Out and Hustle (3:15)
  6. It's Workin' (4:04)
  11. Radio Skit (0:10)
  12. Sunshine (3:13)
  13. Webber Skit (0:49)
  14. Respect Due (3:01)
  15. World Goes Round (3:06)
  16. Klickow Klickow (4:58)

met Rottin Raskalz

17. Double I Skit (0:11)
  18. Slang Bang (3:42)
  19. Shout Out (7:02)
  20. Outro (0:27)
  21. Connections (3:10)
avatar van snoopy
Feel Me Flow is een lekker nummertje .

avatar van JLjuju
IS dit zo'n onbekend album?
Feel me Flow was toch n dikke hit in mijn ogen of heb ik 't nu mis?

avatar van Kos
Kos
In Nederland niet echt.

avatar van principal2000
Helemaal geen verkeerd album. Jammer genoeg wel onevenwichtig. Staan een paar heel slechte nummers op en een paar erg sterke. Dan heb je ook nog de grijze middenmoot: niet goed en niet slecht. Typisch geval van 3*.

avatar van Psycholamp
Vervelende plaat van Naughty by Nature. De sound is niet fijn en waar is de eastcoast-sound gebleven? Skippen deze hap!

avatar van MAS
MAS
Ik vind dit zeker geen plaat om te skippen. Wel past het wat hardere geluid wat minder bij Naughty By Nature.

avatar van Shelter
Deze nooit echt geluisterd, somehow.
Maar is eigenlijk best goed. idd wat hardere sound, maar klinkt nice. Ook geen rommelige raps zoals op iicons, maar nog de vibe van vorige albums.