Bolt Thrower - Honour - Valour - Pride (2001)

Label: Metal Blade

1. Contact Wait Out (5:59)
  2. Inside the Wire (4:23)
  3. Honour (5:21)
  4. Suspect Hostile (4:46)
  5. 7th Offensive (6:26)
  6. Valour (4:03)
  7. Machine (4:36)
  8. A Hollow Truce (3:20)
  9. Pride (6:41)
zeer fijn album.

bennerd
Was dit album niet met Dave Ingram ipv met Karl Willets?

avatar van Sinner
Dit album was idd met Ingram achter de microfoon, maar dat maakt niet echt veel uit voor het geluid van de band. Nog steeds een lekker solide Death Metal album met als hoogtepunten Inside The Wire en 7th Offensive. Bolt Thrower is eigenlijk een band de me nooit echt teleursteld en dat wellicht ook nooit zal doen.

avatar van rarekwabbus
Ik vind op dit album de zang zo vaag dubbel gelaagd. Alsof Ingram een fluim op zijn keel heeft. Muzikaal gezien een metalen meesterwerkje.

avatar van Lau1986
Zelfs met een andere vocalist is Bolt Thrower top. Het maakt verder ook niet veel uit voor het geluid van de band. Een stoommachine die gewoon weer opgang komt en alles verpletterd. Heerlijke plaat weer.