The Game - Hoodmorning (No Typo): Candy Coronas (2011)

Label: Black Wall Street

met Trey Songz

20. Rough

met Yelawolf

avatar van GijsV
Ik kan die gast niet serieus nemen, al helemaal niet nadat ik Uncle Otis heb gehoord....

avatar van Game
Er staan gewoon sterke nummers op hoor. Vooral Monsters In My Head, Grave Yard en The Town.

avatar van UmindC
Out of Towner, Infrared en Rough vind ik ook erg sterk.

heeft hij het op 'mr west / money & the power' nou over Kanye West?

avatar van Game
Ja, maar het is geen diss.

gelukkig maar,
ik kan veel van The Game hebben maar een diss naar Kanye na alles wat hij voor hem gedaan heeft zou me te ver gaan.

avatar van Game
Hij vind het wel jammer dat hij lang niet meer met Kanye heeft gewerkt, maar hij is een van de weinigen die Game nooit zou dissen. Samen met o.a. Nas en Busta.

Ulfat-e-Zulmat
Hhmm.. Is deze kale knakker nog steeds koning name-droppingz?

Harco
Game schreef:

En Eminem blijkbaar.

Dat hij Eminem niet disst is opvallend te noemen,
maar ik heb het niet zo op dissen dus houden zo!

bennerd
Redman is ijzersterk op Red. Jammer dat hij een zeldzaam lichtpuntje is op deze ondermaatse tape.