Scroobius Pip - Distraction Pieces (2011)

Label: Banquet

1. Introdiction
  2. Let 'Em Come

met Sage Francis en P.O.S

3. Domestic Silence
  4. Try Dying
  5. Death of the Journalist
  6. Soldier Boy (Kill Them)

met B Dolan

7. The Struggle
  8. Broken Promise
  9. Feel It

met Natasha Fox

avatar van niels94
Ligt de rest van dit album een beetje in de lijn van Let 'Em Come? Dat nummer is namelijk niet normaal geweldig.

1,5
Naar aanleiding van Let 'Em Come ga ik dit album beluisteren. Ik ben benieuwd. Moet denk ik niet te hoge verwachtingen hebben, merk het van zelf of dit iets is.

1,5
Een leuk album om even op te zetten. Scroobius Pip is een interessant persoon en dit past precies bij het wat ik van het album had verwacht. Nog even een bedankje naar user R&P anders had ik het album niet beluisterd.

niels94 schreef:

Nummers 4 en 6 liggen in dezelfde lijn, maar het toppunt is toch wel Let 'Em Come.

1,5
Het album heeft niet een lange houdbaarheidsdatum. Ben er nu echt wel op uitgekeken. Verlaag mijn stem nu naar 2*, ik had het eerst 3.5* gegeven.