Loney Dear - Hall Music (2011)

Zweden
Pop / Folk
Label: Dear John

1. Name (2:26)
  2. My Heart (3:34)
  3. Loney Blues (2:57)
  4. Calm Down (3:58)
  5. Maria, Is That You (2:24)
  6. D Major (2:54)
  7. Largo (3:14)
  8. Young Hearts (3:05)
  9. Durmoll (2:53)
  10. I Dreamed About You (3:34)
  11. What Have I Become? (3:31)
Hier verheug ik mij erg op. Ik heb Loney Dear zijn vorige praten raakten mij. Kleurrijke gevoelige liedjes en muzieklandschapjes. Is de plaat al ergens te luisteren?

avatar van pauterpeel
Helemaal met je eens en nu te beluisteren op de luisterpaal!

1,5
Het spijt me zeer: maar dit weet me echt niet te pakken, noch te boeien (ik kom er maar niet in!)

avatar van Matthijs72
Mooi album van hen/hem, maar zeker niet de beste. Vooral meer van hetzelfde, langzaam opbouwende nummers, waar steeds meer instrumenten invallen, tikje bombastisch. Slecht wordt het nergens. Wel wordt er in "What Have I Become?" schaamteloos geleend van Massive Attack.

Voor degenen die al bekend zijn met zijn werk is deze CD een aanvulling, als je dit wel okee maar niet zo bijzonder vindt zou ik zeker Dear John of Sologne als album aanraden.