Snow tha Product - Unorthodox 0.5 (2011)

1 stem

5. Good Girls (1:35)
  6. Like That (1:44)
  7. Holy Shit (1:21)
  8. Vaquero (1:17)
  9. Drunk Love [Remix] (1:37)
  10. Bet You Won't (1:50)
  15. Hey Girl (1:25)
  16. Till Death (2:33)
  17. Starry Eyed (4:12)
avatar van Silky & Smooth
Vervelende mixtape. Snow tha Product is één van de beste rapsters op dit moment, maar om illegale downloads te voorkomen is dit een mixtapes met snippets die eindigen met de melding om versie 1.0 te kopen.

avatar van Shelter
nooit van haar gehoord, met wie is ze te vergelijken?
bahamadia? Missy Elliot? T-Love?

avatar van Silky & Smooth
Eeehmm... geen idee. Wel meer met de huidige generatie. Nicki Minaj, Iggy Azalea etc. Toch vind ik Snow wel de beste. Ze rapt vrij fel en dat staat mij wel aan.

Unorthodox en Woke Wednesday

avatar van Yestsida
Shelter schreef:
nooit van haar gehoord, met wie is ze te vergelijken?
bahamadia? Missy Elliot? T-Love?

Ze wordt meestal gezien als de vrouwelijke Twista.

avatar van bennerd
Is er één vrouwelijke mc die niet als een chipmunk klinkt? Qua flow vind ik Unorthodox echt goed klinken, maar dat stemgeluid verpest echt alles...

3 the hard way heb je 3 vrouwlijke mc's die niet als chipmunks klinken
T-Love klinkt ook goeeed.

Vrouwlijke Twista is niet mijn ding, Twista is voor mij meer een kerel die gewoon snel kan rappen maar om te zeggen dat het tekstueel zo super is. Meer grappig.

Thanks S&S voor die namen, ik ken ze niet eerlijk gezegd

avatar van Silky & Smooth
Nicky Minaj niet? Of had je het over de tracks?

Nicky Minaj ook niet haha
Ik ben meer van de 90's dingetjes en underground hiphop groepen.
Het is ook vrij lastig volgen hier, aangezien ik in Indonesie woon en hiphop hier verre van populair is.
Maar nieuwe goede namen altijd welkom.