Bee Gees - Still Waters (1997)

Australiƫ
Label: Polydor

1. Alone (4:51)
  2. I Surrender (4:18)
  3. I Could Not Love You More (3:43)
  4. Still Waters Run Deep (4:09)
  5. My Lover's Prayer (4:02)
  6. With My Eyes Closed (4:20)
  7. Irresistible Force (4:34)
  8. Closer Than Close (4:34)
  9. I Will (5:08)
  10. Obsessions (4:44)
  11. Miracles Happen (4:12)
  12. Smoke and Mirrors (5:00)
  13. Rings Around the Moon * (4:30)
  14. Love Never Dies * (4:07)
avatar van radio 538
maakte jaren erg goede muziek jammer dat er een van is overleden.
muziek blijft goed om naar te luisteren.

5 sterren

goed album,vooral het titelnummer is mijn favoriet,en de hit alone staat ook op dit album

Pieter Paal
Ik vind dit album erg tegenvallen. Alleen voor de openingstrack zou ik deze cd opzetten, maar voor de rest is het voor mij oren niets.

Kadafi
De openingstrack is nog de moeite ja. Daarna is er geen drol meer aan. Een zuig-album van de Bee Gees. Vroeger wel leuk inderdaad.

avatar van LucM
Ik vind dit ook een matig album van the Bee Gees. Er staan wel sterke nummers op zoals "Alone" en in mindere mate "Still Waters Run Deep" en "Irresistible Force", maar in zijn geheel vind ik het album te zoet en te glad, bij momenten klinken the Bee Gees bijna als Backstreet Boys.

avatar van musicfriek
Alone, het laatste meesterwerksong van deze heren. Wat een prachtige song blijft dat toch

avatar van Poeha
Alone, Still Waters, de bekende hits van het album, maar zeker ook Miracles Happen zijn goede songs op dit album.
Voor de rest viel deze me ook wat tegen.

dribbeltje
Voor mij HET mooiste album van de Bee Gees! zeker weten

avatar van Poeha
Toch een groeiertje van deze band met een geweldig oeuvre. Alleen I Will vind ik nog steeds minder, verder een meer dan prima album.

Soms koop ik wel eens iets geheel buiten mijn comfort zone.Dit is zo' n album.Ik kende de Bee Gees wel als groep die knappe liedjes wist te schrijven ,maar de stemmen stonden me altijd zo tegen.Dat hoge aanstellerige gepiep noemde ik het altijd.Deze meegenomen naar aanleiding van de indrukwekkende lijst aan musici die meewerken aan dit album.Nu is dat niet altijd de garantie voor een goed album ,maar ik vond dit album toch zeker niet verkeerd klinken.Toch gaat naar verloop van tijd het aloude euvel de kop weer opsteken en trek ik de vocalen niet.De composities zijn zondermeer bijna allemaal goed te noemen,maar zorgt wel voor een volle punt aftrek. 3 sterren

avatar van edje1969
Behalve Alone vind ik rest van het album zwak. Vanuit statistiek hierboven nog geprobeerd weer naar Still Waters en Irresistible Force te luisteren. Nee. Gewoon niet mijn album. Zet liever voorganger Size Isn't Everything op!