The Pack A.D. - Unpersons (2011)

1 stem

11. Cardinal Rule (3:16)
  12. Ride (3:27)
  13. Hear Me Out (2:55)
avatar van Insignificance
Rauw rockend damesduo met dit keer met een punk noot en een maling aan alles houding; een verademing vergeleken met hun debuut. De stem komt zoveel beter uit de verf bij deze sound en met de gitaren en drums gaat het van stevig tot furieus. Zeker tijdens de eerste vijf nummers verkeert het in overdrive, om dan ineens uit te pakken met het groovy Seasick en nog een paar van dat soort nummers. De laatste drie tracks staan weer bol van de energie met Hear Me Out als pittige afsluiter. En dat verdient dit ruige plaatje absoluut.