Signe Tollefsen - Hayes (2011)

Folk
Label: Cavalier

1. 185 MPH (2:45)
  2. Drunk Orchestra (4:40)
  3. Speak to Me (4:20)
  4. Since I'm Leaving (4:04)
  5. Daddy (4:39)
  6. Where You Been (3:26)
  7. Make Me A (Wo)man (4:47)
  8. Homecoming (3:35)
  9. Borrowed Song (4:05)
  10. Here Is What (3:44)
  11. Scared (2:16)
avatar van JolkiPalki
Deze zangeres heeft een prachtige stem, zowel live als op c.d. Haar liedjes zijn een beetje melancholisch maar erg mooi. Mijn favoriete nummers zijn op dit moment 185 mph, since I'm leaving you en where you been.

avatar van JolkiPalki
Het duurt even voor het kwartje valt maar het is een mooi album. Mooie nummers, mooie stem. Een zeer getalenteerde dame waar we hopelijk nog veel van gaan horen.

avatar van Philipstown
Mooi gezongen, al zit de stijl van Signe Tollefsen dicht tegen een maniertje aan. Ik vind de songs gewoon niet sterk genoeg. De muzikale verpakking en productie zijn best aardig, maar ik mis de sterke melodieën en andere herkenningspunten.