Whitney Houston - Just Whitney (2002)

Label: Arista

1. Whatchulookinat (3:34)
  2. Tell Me No (3:44)
  3. One of Those Days (4:13)
  4. Things You Say (4:10)
  5. My Love (3:28)

met Bobby Brown

6. Love That Man (3:28)
  7. On My Own (4:40)
  8. Dear John Letter (4:34)
  9. Unashamed (3:38)
  10. You Light Up My Life (3:43)
  11. Whatchulookinat [P Diddy Remix] * (4:07)

met P. Diddy

avatar van monique
volledig geflopt album,het is jammer maar haar carriere is echt over met dank aan bobby brown

avatar van Ericos
Er staan wat mooie nummers op!
Een redelijk album!

Jammer dat die geflopt is..

monique schreef:
hoi ik ben emmanuel en ik ben een grote fan van whitney houston haar laatse album wa een flop maar ik weet dat ze een niewe album gaat uiot brengen die zal uit komen in 2007 en whitney houston gaat terug werken met clif davis ik haar een paar keer echt life horen zingen haar stem is echt bangelijk daar krijg je echt kippenvel van en ze is helemaal afgekickt van de drugs en gaat scheiden van boby brown bobby brown is echt een rot zak voor whitney houston met vriendlijke groeten emmanuel

avatar van FunkStar
Na het geweldige My Love Is Your Love is dit wel een stapje terug voor Whitney. Dit album kun je niet slecht noemen, maar er staan te weinig nummers op die ook nog eens niet allemaal erg bijzonder zijn. Gelukkig is er wel een hoogtepunt, On My Own, een traditionele Whitney-ballad, goed gedaan! Verder is er niet veel revolutionairs onder de zon, maar je kunt dit album wel risicoloos aanschaffen als je een Whitney-fan bent en er niet te veel van verwacht.

Ik heb haar vanavond op tv gezien, en ze kondigde een nieuw album aan.
Ze zag er goed uit, en als ze niet voortijdig overlijdt, verwacht ik de come-back van het jaar.

Schnee
deric raven schreef:
Ik heb haar vanavond op tv gezien, en ze kondigde een nieuw album aan.

vooruitziende blik....

Schnee
hij voorspelde het al eerder jongens! (Zie de playmobil titel "I look to you")