Wolfendale - Foghorn (2011)

Label: V2

1. Vulture (3:35)
  2. Crackling Jolts (3:36)
  3. Dr. Henry Kazoo (3:49)
  4. Red Sparrow (2:32)
  5. Foghorn (3:39)
  6. Swindler (4:35)
  7. Ending Up (3:32)
  8. Island (4:45)
  9. Common (4:12)
  10. Fixer (4:15)
avatar van midnight boom
Deze band uit Eindhoven laatst live gezien, klonk wel goed!

avatar van Sunderland
Poeh, mooi plaatje, maakt indruk op me. Helaas is het wel zo dat er ondertussen veel van dit soort bandjes zijn waardoor het bij mij weinig speelruimte krijgt.

Desondanks, knap debuut.

avatar van Gloeilamp
ik zag ze net bij de DWDD, dat klonk erg goed! Jammer dat het altijd maar een minuutje is..
Snel maar eens beluisteren dan maar.

avatar van Erikpol
Crackling Jolts op Spotify klinkt heerlijk.

avatar van captain scarlet
Goed debuut van deze Eindhovense band. Goeie sound, lekker laid-back . Ending Up is 'n geweldig nummer, haast hypnotiserend.

avatar van tsjong
Dit moet een goede plaat zijn. Toch maar even luisteren of dit Nederlands talent bevalt.

avatar van tsjong
Moet zeggen dat het heel goed klinkt!

Vanaf de eerste luisterbeurt al positief verrast.
Album heeft inmiddels een paar keer op gestaan, en heb er nog geen genoeg van.
On-hollands goed, een 4+.

avatar van handeman
klasseplaat subliem optreden de unie rotterdam. krijgt niet de aandacht die het verdiend.

avatar van Erikpol
handeman schreef: