Florian Wolff - The Nature of Things (2011)

Uitgebracht in eigen beheer

10. The Question Is Why
  11. The Moon Is Out
  12. Love Knows I'm Here

avatar van michelweber
The Nature of Things is de tweede volwaardige langspeler van de getalenteerde Florian Wolff.
Het ding springt gelijk in het oog, want het geheel is vormgegeven op 10 inch vinyl formaat, maar binnen zit gewoon een cd. Prachtig artwork, een groot aantal ijzersterke songs, met name het openingsnummer So Far, So Good, dat rijk gearrangeerd is met blazers.
Voor fans van Eefje de Visser; op een aantal nummers doet ze gezellig mee en is haar bijdrage een welkome afwisseling voor het album. Sterk album van de sympathieke Florian Wollf die ook maar eens de minuut bij Matthijs moet krijgen.