Demi Lovato - Unbroken (2011)

Label: Hollywood

1. All Night Long (3:14)

met Missy Elliott en Timbaland

2. Who's That Boy (3:12)

met Dev

3. You're My Only Shorty (3:06)

met Iyaz

4. Together (4:33)

met Jason Derulo

5. Lightweight (4:01)
  6. Unbroken (3:18)
  7. Fix a Heart (3:13)
  8. Hold Up (2:51)
  9. Mistake (3:33)
  10. Give Your Heart a Break (3:25)
  11. Skyscraper (3:41)
  12. In Real Life (2:57)
  13. My Love Is Like a Star (3:50)
  14. For the Love of a Daughter (4:00)
  15. Skyscraper [Wizz Dumb Remix] (3:42)
  16. Rascacielo * (3:43)
  17. Aftershock * (3:11)
  18. Yes I Am * (3:01)
Op nummer 2,3 en 4 na allemaal top tracks. (:

Hunter
Wat is Who's That Boy een tenenkrommend slecht nummer.

Wat een bagger dit mensen, zielloze muziek zonder betekenis.
En weetje? Ik geef dit lekker een 5*. Waarom? Tegenwoordig draait alles om de looks, en dat is het enige positieve aan dit album.

avatar van catdog
Wauw, wat een beoordeling.

Vind overigens "Give Your Heart a Break" wel een goede pop song.

avatar van Emile93
Fix a Heart is een mooi nummer. Mistake en Aftershock (bonustrack) mogen er ook wel zijn. Give Your Heart A Break is wel leuk.

Skyscraper is het mooiste en beste nummer van het album.

Maar bij de overige nummers vind ik haar stem ronduit irritant. Sowieso is het niet mijn favoriete stem. Het album klinkt overgeproduceerd (wat ik normaal helemaal niet erg vind), maar dan op een irritante manier. Jammer.

Een heel goed album, op de eerste 4 nummers na.

Demi Lovato heeft het de afgelopen jaren niet makkelijk gehad, en dit laat ze horen in haar nummers. Vooral "Fix a heart", "Skyscraper", en "For the love of a daughter" zijn zeer emotionele en mooie nummers.

Ik ben een grote fan(lovatic) van Demi en ik geef dit nummer een 4,0* (1 punt eraf voor de eerste 4 "dansnummers" waar ik niets mee heb).

avatar van Emile93
Toch het album nog maar eens geprobeerd, en ik moet zeggen dat het me nu een stuk beter bevalt! Ook ik vind de eerste 4 nummers niet veel soeps. De rest mag er wel zijn!
Vooral Lightweight kan ik nu meer waarderen

beatcluster
De eerste vier (nou ja, eigenlijk drie) zijn inderdaad bagger. Die hadden ze net zo goed kunnen schrappen, er zouden bovendien nog genoeg tracks opstaan.
Maar goed. De rest vind ik wel erg goed, helaas is het wat overgeproduceerd, maar niet zo erg als de eerste drie à vier nummers.
De beste nummers vind ik Skyscraper (mede geschreven door Kerli ), Fix a Heart, For the Love of a Daughter en Lightweight.
En wat een stem trouwens!

beatcluster schreef:
En wat een stem trouwens!

Eens!!!!!

avatar van tbouwh
De eerste vier nummers van dit album zijn helaas bagger. Hier heeft Lovato zich verlaagd tot gastartiesten die niet meer dan de doorsnee dance-tracks produceren.
Daarna laat Lovato haar geweldige stem horen.
Give Your Heart a Break is een leuk, goed nummer en Skyscraper is natuurlijk geweldig, vocaal van ontzettend hoog niveau. Ook de bonusremix van dit nummer mag er wel zijn.
Omdat het 2e gedeelte van deze plaat overwegend goede tracks herbergt, geef ik dit album een nipte voldoende. Voor de goede tracks, en Demi´s mooie stem. Desondanks zit er toch veel meer in..

avatar van Style.Girl
Heerlijk album! Misschien wel haar beste album? Hmm geen idee, maar het is inderdaad geval één van haar betere.

Give Your Heart a Break, Fix a Heart en Skyscraper vind ik haar drie beste nummers. Lightweight, Unbroken en Hold Up volgen.

De enige nummers die ik niet zo leuk vind zijn Who's that Boy, You're my only Shorty en For the love of a Daughter.

Zeer nostalgisch voor een voornamelijk dance pop-album met R&B-elementen, maar de absolute juwelen op dit album zijn eerlijk gezegd de emotionele ballads die te heftig zijn voor woorden, zeker sinds dit gaat om een artiest onder de Disney-paraplu. De onbeschaamde eerlijkheid en het natuurtalent van Demi Lovato verklaren waarom ik zo'n grote fan ben en Unbroken is essentieel voor iedere popliefhebber. Fanatieke opener "All Night Long" werd geproduceerd door de enige echte Timbaland.

Favorieten: Skyscraper, My Love is Like a Star, For the Love of a Daughter & Give Your Heart a Break