Kim Wilde - Snapshots (2011)

Label: Sony

1. It's Alright (4:16)
  2. In Between Days (3:07)
  3. About You Now (3:36)
  4. Sleeping Satellite (4:09)
  5. To France (4:01)
  6. A Little Respect (3:23)
  7. Remember Me (3:51)
  8. Anyone Who Had a Heart (3:51)
  9. Wonderful Life (4:50)
  10. They Don't Know (2:39)
  11. Beautiful Ones (3:48)
  12. Just What I Needed (3:46)
  13. Ever Fallen in Love (With Someone You Shouldn't've) (3:17)
  14. Kooks (2:52)

met Hal Fowler

15. Forever Young * (3:56)
  16. I'll Stand by You * (3:41)
avatar van Guinness1980
Al zijn van de meeste liedjes het origineel beter vind ik het best een geslaagd album.

bertito
Heerlijk album met bekende liedjes door Kim in een uiterst poppy jasje gestoken.

avatar van kareltjemusic
Onder het motto, beter goed gejat, dan slecht zelf gemaakt.
Krijg bij zulke albums altijd een onderbuik gevoel.
Alsof het de maker ontbreekt aan inspiratie om zelf wat te produceren

kareltjemusic schreef:
Alsof het de maker ontbreekt aan inspiratie om zelf wat te produceren

Ik begrijp wat je bedoelt maar het is haar eerste cover album dus ik vergeef het haar

avatar van Thunderball
Behalve dan dat ze al eerder zich feitelijk zelf ook al gecovered heeft met een album opnieuw opgenomen hits, dus ze is wel heel erg met recycling bezig. Vrij zwak!

avatar van Guinness1980
Ja klopt. Dat album was ik vergeten... Dat vind ik veel inspiratielozer dan dit album.

avatar van Peetmoeder
0,5
Pff, deze gaat echt aan mij voorbij... Teveel op z'n Duits geproduceerd. Bovendien blijf ik van mening dat coveren prima mag in een live-show, maar niet op cd...

avatar van Lura
Peetmoeder schreef:

Er zijn anders artiesten zat, die een heel album vol met covers opnemen en die songs zich zo eigen maken dat het wel nieuwe nummers lijken. Bijvoorbeeld Slipstream van Bonniet Raitt of Ruthie Foster.

avatar van evert-jan
wat een heerlijke stiekem verschrikkelijk foute plaat!
Ach, what de f....! Gewoon een klein uur dikke lol op hoog niveau, aan haar stem ligt het zeker niet@
Gewoon bijna 5 sterren!

Dieptepunt in haar carrière

avatar van evert-jan
evert-jan schreef:
wat een heerlijke stiekem verschrikkelijk foute plaat!
Gewoon bijna 5 sterren!

Inderdaad; het zijn covers, de boel is flink overgeproduceerd, maar jemig, wat word ik hier vrolijk van!