Joker - The Vision (2011)

Electronic
Label: 4AD

1. Intro
  2. Here Come the Lights

met Turboweekend

3. Tron
  4. The Vision (Let Me Breathe)

met Jessie Ware

10. Back in the Days

met Buggsy, Shadz, Scarz en Double

11. Electric Sea

met Jay Wilcox

12. The Magic Causeway (Joker & Ginz Outro)
avatar van frans swa
Joker heeft in de laatste jaren een paar geweldige instrumentale tracks gemaakt, met voor mij als hoogtepunt Digidesign (waarom staat ie hier niet op?).
Zo te zien doen er behoorlijk wat zanger(e)s(sen) of rappers mee op z'n debuutalbum, en dan moet ik 't nog maar zien. Hoop dat het niet te poppy wordt. Ben benieuwd.

avatar van frans swa
m'n vrees is helaas redelijk bevestigd

avatar van supafamouz
Ben het met je eens, zijn solo tracks zijn geweldig, de featurings inderdaad te poppy helaas

avatar van willymeuf
Ondanks dat ik het met jullie eens ben vind ik het toch wel een prima plaat. Ik moet alleen wel zeggen dat de nummers zonder zang er bovenuit steken. Voorlopig 3,5*